پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۷۱۲۱
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹
ویدئویی در فضای مجازی دست به دست چرخید از خانم بازیگری که از ازدواج با مهدی هاشمی خبر می‌داد.

شعارسال: در ادامه اخبار ناخوشایند چهره‌های معروف در حوزه زندگی شخصی‌شان، امروز شاهد یک خبر دیگر بودیم. مهنوش صادقی بازیگر سریال «دردسرهای عظیم» با انتشار ویدئویی گفت: مدت‌ها بود از من درباره موضوعی سوال می‌کردید که طبق صلاح‌دید خودم پاسخی به آن نمی‌دادم. ولی فکر می‌کنم الان زمان مناسبی باشد برای اینکه بگویم من همسر رسمی آقای مهدی هاشمی هستم.

این ادعا اما خیلی زود در تماس  با نورا هاشمی دختر مهدی هاشمی و گلاب آدینه تکذیب شد. نورا هاشمی در پاسخ گفت: «پدرم همین لحظه در منزل و کنار ما هستند و شناسنامه‌شان هم گواه دروغ بعضی افراد معلوم‌الحال است.


واکنش گلاب آدینه به شایعات درباره زندگی شخصی‌اش با مهدی هاشمی: بخندید و توجهی نکنید

گلاب آدینه چون همیشه سعی کرد چهره‌ای متفاوت از خود به نمایش بگذارد. او به شایعاتی که زندگی‌اش را نشانه رفته‌اند خیلی خاص پاسخ داد.

گلاب آدینه هنرپیشه نامی سینما و تئاتر ایران که زندگی شخصی‌اش با مهدی هاشمی پس از انتشار یک ویدئوی اینستاگرامی توسط مهنوش صادقی به سوژه پاپاراتزی در شبکه‌های اجتماعی بدل شده، در اینستاگرامش در پاسخ به کاربری که دراین‌باره پرسیده بود، نوشت: «توجهی نکنید، ببینید و بخندید!»
دختر او هم این شایعات را تکذیب کرده است.





تعداد بازدید : 5

واکنش مهدی هاشمی به خبر ازدواجش با مهنوش صادقی و پاسخ به تکذیب گلاب آدینه و دخترش



انتقاد از جنجال ازدواج دوم مهدی هاشمی: لب خزینه بزرگی به نام فضای مجازی نشسته‌ایم!

مهرزاد دانش، منتقد سینما در اکانت توئیترش نوشت:
«قبلا حرف‌های نازل را درباره این که کی زن دوم کی است و فلانی کی از زنش جدا شده و بهمانی با آن یکی در  فلان مغازه دیده شده، با عنوان حرف‌های لب‌خزینه‌ای یاد می‌کردند. حالا همگی لب خزینه بزرگی به نام شبکه‌های اجتماعی نشسته‌ایم و صفا می‌کنیم. این توسعه بزرگ فرهنگی مبارک‌مان باشد.»


اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی شعار سال (برگرفته از فضای مجازی)

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین