پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۲۱۷۱۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: خیرین در توسعه فضای آموزشی یاری‌گر آموزش و پرورش بوده‌اند.
شعار سال : رضوان حکیم زاده گفت: خیرین مدرسه‌ساز نقش مهمی در توسعه آموزش خصوصاً در مناطق محروم ایفا می‌کنند و این فرصت را فراهم می‌کنند که دانش آموزان در مناطق کم برخوردار در مسیر درست آموزش ببینند.
وی خاطرنشان کرد: در بحث توسعه فضاهای آموزشی پیشرفت قابل‌ملاحظه‌ای داشته‌ایم اما هر جا نیز که با مشکل روبرو شدیم خیران یاری‌گر ما بوده و با حضور پرشور آن‌ها روبرو شده‌ایم.
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش تأکید کرد: در کنار ساخت فضای آموزشی نیاز به حل مشکل کمبود نیروی انسانی نیز داریم و امیدواریم فضایی ایجاد شد که بتوانیم از خیرین فعال در حوزه آموزش نیز به‌طور داوطلبانه استفاده کنیم.
حکیم زاده تصریح کرد: همراه با فراهم کردن محیط آموزشی نیاز است که خیران در حلقه بزرگ‌تری ورود پیدا کنند تا بتوانیم در تأمین معلم برای کلاس‌هایی که به دلیل جمعیت بالا معلم بر آموزش دانش آموزان نظارت کمتری دارد ورود پیدا کنیم.
وی اذعان کرد: خیرین در هر حوزه‌ای که ورود پیدا‌کرده‌اند بسیار تأثیرگذار عمل کرده‌اند و امیدواریم بتوانند تحولی در این حوزه نیز ایجاد کنند.

شعار سال،بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته ازخبرگزاری آنا،تاریخ انتشار: 9 تیرماه 1398،کدخبر:401262،ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
0
0
خدا خیرشون بده مگر اینکه خودمون به فکر توسعه نظام اموزشی باشیم وگرنه که از این مسئولا هیچ بخاری در نمیاد فقط یه سری وعده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین