پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۷۱۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
نمایندگان سازمان لیگ فوتبال ایران از ۹ ورزشگاه لیگ برتری بازدید کردند.
شعارسال: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ از مهم‌ترین شروط آغاز لیگ برتر را تجهیز و ایمنی ورزشگاه‌های لیگ برتری عنوان کرده اند. در روزها و هفته‌های گذشته نیز نمایندگانی از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال از ۹ ورزشگاه لیگ برتری در شهرهای مختلف بازدید کرده‌اند. ورزشگاه‌های آزادی تهران، نقش جهان و فولاد شهر اصفهان، ورزشگاه‌ شهدای فولاد، تختی آبادان و شهید محمدی مسجدسلیمان، اختصاصی گسترش فولاد و یادگار امام تبریز و همچنین شهید وطنی قائمشهر ۹ ورزشگاهی هستند که در روزهای گذشته مورد بازرسی قرار گرفته است.

نمایندگان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در این بازدیدها نواقص هر ورزشگاه را یاداشت کرده‌‌اند و آن را به مسئولان مربوطه گزارش داده‌اند. به این ترتیب مدیران کل ورزش و جوانان استان، هیات‌های فوتبال و باشگاه‌های لیگ برتری فرصت بسیار کمی برای تجهیز این ورزشگاه‌ها و ایمنی سازی آنها دارند.

مسئولان استانی و باشگاه‌ها باید تا قبل از ۱۰ مرداد حداقل بتوانند امکانات فروش بلیت الکترونیکی، شماره‌دار شدن صندلی‌ها و نصب دوربین‌های مداربسته را در ورزشگاه‌ها ایجاد کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 9 تیر 1398 ، کدخبر: 13980408000388 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
0
0
اقایان زحمت کشیدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین