پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۷۳۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: دو شرکت خودروساز ایرانی در صورتی که زا شرکت‌های دانش‌بنیان خرید کنند تا سقف ۷۰ درصد از تسهیلات لیزینگ بهره‌مند می‌شوند.ملکی‌فر ادامه داد: لذا اگر هر شرکتی اعم از خودروساز یا حوزه‌های دیگر مثل نفت، گاز، پتروشیمی یا حوزه‌های هوایی از محصولات شرکت‌های دانش بنیان خریداری کنند، می‌توانند تا سقف ۷۰ درصد مبلغ خرید را از صندوق نوآوری و شکوفایی در قالب تسهیلات لیزینگ دریافت کرده و سپس به صورت اقساط باز پرداخت نمایند.

شعار سالسیاوش ملکی فر معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی در پاسخ به این سوال که آیا صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت‌های خودروساز کمک خواهد کرد یا خیر؟ اظهار کرد: ما کمکی به خودروسازان نمی‌کنیم، اما آنچه که طبق قانون حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و طبق اساسنامه آن تعریف شده است صندوق نوآوری و شکوفایی متولی حمایت از شرکت‌های دانش بنیان است و یکی از حمایت‌هایی که از شرکت‌های دانش‌بنیان صورت می‌گیرد اعطای تسهیلات لیزینگ به خریداران محصولات دانش بنیان خواهد بود.

ملکی‌فر ادامه داد: لذا اگر هر شرکتی اعم از خودروساز یا حوزه‌های دیگر مثل نفت، گاز، پتروشیمی یا حوزه‌های هوایی از محصولات شرکت‌های دانش بنیان خریداری کنند، می‌توانند تا سقف ۷۰ درصد مبلغ خرید را از صندوق نوآوری و شکوفایی در قالب تسهیلات لیزینگ دریافت کرده و سپس به صورت اقساط باز پرداخت نمایند.

وی تصریح کرد: بعضاً اعلام این گونه خبر‌ها به حمایت صندوق از صنایع خودروسازی تعبیر می‌شود، اما این مسئله درست نیست بلکه حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت‌های دانش‌بنیانی است که به کمک صنایع خودروسازی کشور آمده‌اند.

ملکی پور یادآور شد: هر کس بخواهد محصولات شرکت‌های دانش بنیان را خریداری کند می‌تواند تا ۷۰ درصد تسهیلات را دریافت کند و ما خوشحال می‌شویم این خریداران دو شرکت خودروساز بزرگ کشور باشند که مایلند از این محصولات دانش بنیان خرید کرده و استفاده نمایند.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی در پایان خاطرنشان کرد: البته این بدین معنا نیست که این حمایت تنها مربوط به بخش خودروسازی باشد بلکه از صنایع مختلف همچون صنایع هوایی و یا فولاد و.. نیز می‌توانند در صورت خرید از شرکت‌ها دانش بنیان از این تسهیلات استفاده نمایند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار 9تیر 98، کد خبر: 774065، www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
0
0
این صنعت خودروسازی نیست که نیاز به حمایت داره این مصرف کننده است که باید حمایت بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین