پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۷۴۰۴
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷
فرمانده مرزبانی کشور گفت: با عنایت فرمانده کل قوا، ستاد کل نیروهای مسلح و پیگیری های انجام شده، ساختار مرزبانی متمرکز تصویب و از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شد.سردار سرتیپ قاسم رضایی افزود: مرزبانی کشور، ۸ هزار و ۷۵۵ کیلومتر مرز مشترک با ۱۵ کشور همسایه را زیر پوشش دارد که نظارت مطلوب بر این مرز‌ها نیاز به مرزبانی بزرگ دارد.

شعار سال: فرمانده مرزبانی کشور امروز در حاشیه دیدار فرماندهان مرزبانی کشور با نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: با عنایت فرمانده کل قوا، ستاد کل نیرو‌های مسلح و پیگیری‌های انجام شده، ساختار مرزبانی متمرکز و مستقل تصویب و از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شد.

سردار سرتیپ قاسم رضایی افزود: مرزبانی کشور، ۸ هزار و ۷۵۵ کیلومتر مرز مشترک با ۱۵ کشور همسایه را زیر پوشش دارد که نظارت مطلوب بر این مرز‌ها نیاز به مرزبانی بزرگ دارد.

وی ادامه داد: از نظر تعداد همسایه بعد از چین و روسیه در رتبه سوم قرار داریم، اما از نظر نسبت مرز با تعداد همسایه در رتبه نخست جهان هستیم.

سردار سرتیپ رضایی گفت: با توجه به حساسیت مرز‌ها قرار شد به عنوان مرزبانی متمرکز و مستقل، مرز‌ها را مدیریت کنیم که این امر مهمترین توفیق و مدال افتخار برای مرزبانی، نیروی انتظامی و نیرو‌های مسلح است که امروز مورد تأیید و تصویب رهبر معظم انقلاب قرار گرفت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار9تیر 98، کد خبر: 6984671، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین