پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۷۴۶۵
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰
دامپزشکان زیادی هم برای ویزیت حیوانات خانگی آگهی اینترنتی منتشر کرده‌اند. خدماتی که دامپزشکان ارائه می‌دهند از جراحی حیوانات در خانه و تجویز رژیم‌های غذایی برای حیوانات گرفته تا کوتاه‌کردن و اصلاح موی آنها را شامل می‌شود

شعارسال: اپلیکیشن‌هایی موبایلی که راحت در مارکت‌های ایرانی پیدا می‌شوند و پزشکان و پرستاران را در هر ساعت از شبانه‌روز به بالین بیماران اعزام می‌کنند. کار آنها به ویزیت خانگی هم منحصر نمی‌شود و حتی جراحی‌های ساده و سرپایی را در منزل بیماران انجام می‌دهند. البته انجام عمل‌های جراحی در خانه مشروط به این است که آمبولانس آماده دم دربایستد و در صورت لزوم بیمار به بیمارستان منتقل شود.

 به نقل از روزنامه شهروند، به جز پزشکان، دامپزشکان زیادی هم برای ویزیت حیوانات خانگی آگهی اینترنتی منتشر کرده‌اند. خدماتی که دامپزشکان ارائه می‌دهند از جراحی حیوانات در خانه و تجویز رژیم‌های غذایی برای حیوانات گرفته تا کوتاه‌کردن و اصلاح موی آنها را شامل می‌شود.

دامپزشک‌ها برخلاف پزشکانی که ویزیت خانگی دارند، دستمزد کمتری نسبت به کلینیک‌های دامپزشکی می‌گیرند و همین مسأله مدیران کلینیک‌های دامپزشکی را حسابی شاکی کرده است.

ویزیت حیوانات در خانه بین ٢٠ تا ٢٥ ‌هزار تومان قیمت دارد و خدمات دیگر از نمونه‌گیری ٥ ‌هزار تومانی تا جراحی‌های یک تا دو‌میلیون تومانی حیوانات کوچک را شامل می‌شود.

جالب‌ترین این خدمات جرم‌گیری و دندانپزشکی حیوانات است که ٩٠ ‌هزار تومان جرم‌گیری هزینه دارد و هزینه ترمیم هر دندان تا ٣٠٠‌هزار تومان هم می‌رسد. اصلاح حیوانات کوچک در خانه هم بین ٣٥ تا ٧٥‌هزار تومان قیمت دارد.

دامپزشکانی که آگهی خدمات در منزل را داده‌اند، بیشتر دامپزشکان جوانی هستند که می‌گویند رشته تحصیلی‌شان یکی از رشته‌هایی است که بیشترین بیکاری را در بین رشته‌های دانشگاهی دارد و آنها ناچارند که برای درآمد حتی موی حیوانات را کوتاه کنند!


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی حکیم مهر، تاریخ :9 تیر 1398 ، کدخبر: 50144،www.hakimemehr.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین