پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۷۴۷۵
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۵
نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به اینکه “سالاری” رییس سازمان ورشکسته تأمین اجتماعی شد، گفت: این سازمان با بدهکاری حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی مواجه است و رانت وحشتناکی در آن در بحث شستا و خدمات اقتصادی سازمان وجود دارد و هزینه ای سنگین به نظام تحمیل کرده است.

شعارسال: نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به اینکه "سالاری” رییس سازمان ورشکسته تأمین اجتماعی شد، گفت: این سازمان با بدهکاری حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی مواجه است و رانت وحشتناکی در آن در بحث شستا و خدمات اقتصادی سازمان وجود دارد و هزینه ای سنگین به نظام تحمیل کرده است.

جبار کوچکی نژاد با اشاره به عملکرد "مصطفی سالاری” در سمت استانداری گیلان، اظهار کرد: "سالاری” یک و سال و نیم استاندار گیلان بود و با اتفاق نظر از جناح های مختلف عملکرد ضعیفی داشت.

وی با اشاره به عملکرد استاندار سابق گیلان، گفت: هم در حوزه اقتصاد ضعیف بود و در حوزه صنعت که اصلا ورود نمی کرد، در حوزه کشاورزی یک اقداماتی داشت که آن هم ضعیف بود و در حوزه های اجتماعی هم همینطور که به شدت تفرقه افتاده بود و برخی از جناح ها به جان افتادند.

** نوع انتصاباتی که در این دوره در استانداری گیلان انجام شد بسیار افراطی بود

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه نوع انتصاباتی در این دوره انجام شده بسیار افراطی بود و من به شخصه در هیچ دوره ای در استانداری ندیدم که آنقدر افراطی عمل کنند و در مجموع یکی از مدیران ضعیف در مسند استانداری بود.

کوچکی نژاد با اشاره به اینکه "سالاری” رییس سازمان ورشکسته تأمین اجتماعی شد، تصریح کرد: این سازمان با بدهکاری حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی مواجه است و رانت وحشتناکی در این سازمان در بحث شستا و خدمات اقتصادی آن وجود دارد و هزینه ای سنگین به نظام تحمیل کرده است.

وی ادامه داد: باید یک اجماع عمومی در کشور و یک فردی با استفاده از ظرفیت های کشور بیاید این سازمان را ساماندهی کند که با رانت مبارزه کند و با دریافت کنندگان حقوق های نجومی در این سازمان برخورد کند.

نماینده مردم رشت در مجلس تصریح کرد: حضور این فرد سازمان تأمین اجتماعی را بیشتر ضعیف می کند، چون هیچ تخصصی در این سازمان ندارد و در حوزه های مالی، بیمه ای، خدماتی و سرمایه گذاری تجربه ای ندارد و سازمان دچار مشکل اساسی می شود.

** انتصاب "سالاری” اشتباه بزرگ دولت روحانی و وزیر کار!

کوچکی نژاد با اشاره به اینکه این انتصاب اشتباه بزرگ دولت روحانی و وزیر کار بود و وزیر کار بعد از ۴ ماه آن را پذیرفت، گفت: رانت و وامداری دولت در این زمینه وجود داشت.

وی افزود: ان شاالله خداوند عاقبت همه ما به ویژه این سازمان را ختم به خیر کند و حقوق کارگران محرومی که واقعا گرفتارند در آنجا پرداخت شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، گفت: مجلس بر عملکرد این سازمان نظارت ویژه ای اعمال می کند و اگر خطایی داشته باشد قطعأ مجلس برخورد شدیدتری با وزیر مربوطه دارد.

کوچکی نژاد در ادامه با تأکید براینکه طبق عرف وقتی استانداری می رود معاونت سیاسی به عنوان سرپرست انتخاب می شود، اظهار کرد: ان شاالله "ارسلان زارع در این مدت محدود سرپرستی بتواند عملکرد مثبتی نشان دهد تا مردم گیلان قدردان ایشان باشند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری رویداد گیلان ، تاریخ : 9 تیر 1398 ، کدخبر: 44702،www.rooydadegilan.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین