پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۷۵۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۵
مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه از مهار آتش سوزي در کارخانه مشتقات نفتی شهرک صنعتی فرامان خبر داد .مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه در تشریح این خبر افزود: در این انفجار متاسفانه یک کارگر در دم جان باخت و کارگر دیگری به شدت مصدوم که به بیمارستان امام خمینی منتقل شده است.

شعار سالجلیل بالایی گفت: انفجار مخزن شرکت شرکت پخش و پالایش در شهرک صنعتیحدود ساعت ۴ بامداد امروز در شهرک صنعتی فرامان کرمانشاه در یک واحد پالایشگاهی میعانات گازی انفجاری رخ داد که متعاقب آن آتش سوزی نیز صورت گرفت.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه در تشریح این خبر افزود: در این انفجار متاسفانه یک کارگر در دم جان باخت و کارگر دیگری به شدت مصدوم که به بیمارستان امام خمینی منتقل شده است.

بالایی با بيان اینکه علت حادثه در حال بررسی هستند افزود: کارشناسان احتمال می دهند این حادثه به دلیل عمل نکردن ارت برق متصل به مخازن باشد که منجر به انباشت گاز انفجار و پس از آن آتش سوزی در این واحد باشد.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با بيان اينکه با تلاش ماموران آتش نشانی، ارتش، شهرداری، پالایشگاه و سپاه پاسداران از سرایت این آتش به هشت مخزن دیگر موجود با ظرفیت 15 میلیون لیتر جلوگیری و حادثه به سرعت مدیریت شد افزود: اوضاع هم اکنون در کنترل ماموران آتش نشانی و امدادی حاضر در محل است و نیروهای آتش نشان در حال خنک کردن مخازن و اطمینان از عدم وقوع دوباره حادثه هستند.

تعداد بازدید : 4

تعداد بازدید : 4

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما ، تاریخ انتشار 10تیر 98، کد خبر: 2464025، www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
0
0
آتش سوزی در این مکان ها واقعا خطرناکه و باید بیشتر حواس جمع باشن چون تبعاتش ممکن بسیار بسیار خطرناک تر باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین