پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۱۷۶۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
بانک مرکزی ضمن هشدار به مردم اعلام کرد هیچ گونه درگاه پرداخت بانکی ندارد و این اقدام، کلاهبرداری محسوب می شود؛ بنابراین از ارائه اطلاعات حساب خود به افراد ناشناس و از طریق هر کانال ارتباطی، اکیدا اجتناب فرمایید.
شعار سال:بانک مرکزی ضمن هشدار به مردم اعلام کرد هیچ گونه درگاه پرداخت بانکی ندارد و این اقدام، کلاهبرداری محسوب می شود؛ بنابراین از ارائه اطلاعات حساب خود به افراد ناشناس و از طریق هر کانال ارتباطی، اکیدا اجتناب فرمایید.
بانک مرکزی هیچ گونه درگاه پرداخت بانکی ندارد/ مردم اطلاعات حسابشان را افشا نکنند
 برخی از هموطنان اخیرا پیامکی دریافت کرده اند با این مضمون که « مهلت سرویس پیامک بانکی حساب شما به اتمام رسیده و هم اکنون بدون حضور در شعب بانک، سرویس اطلاع رسانی پیامکی حساب خود را با مراجعه به درگاه پرداخت بانک مرکزی با پرداخت ۵ هزار تومان به مدت دوسال تمدید کنید»، که کلاهبرداران با این ترفند قصد دارند اطلاعات حساب بانکی افراد را به منظور سودجویی و فیشینگ (phishing ) به دست آورند.
بانک مرکزی هیچ گونه درگاه پرداخت بانکی ندارد/ مردم اطلاعات حسابشان را افشا نکنند
ضمن هشدار به هموطنان عزیز به آگاهی می رساند بانک مرکزی هیچ گونه درگاه پرداخت بانکی ندارد و این اقدام، کلاهبرداری محسوب می شود؛ بنابراین از ارائه اطلاعات حساب خود به افراد ناشناس و از طریق هر کانال ارتباطی، اکیدا اجتناب فرمایید.

در همین زمینه به اطلاع می رساند اخبار و اطلاعیه های بانک مرکزی، تنها از طریق سایت این بانک به نشانی cbi.ir قابل دریافت می باشد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری اقتصاد آنلاین،تاریخ انتشار:11تیر1398،کدخبر: 363834،www.eghtesadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
0
0
چه دزدی های خلاقانه ای انجام میدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین