پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۷۸۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۵
کتایون نادری در پی شکایت جمعی از مردم خوانسار و پیگیری فرماندار و نماینده استان اصفهان، از شورای شهر خوانسار سلب عضویت شد.

شعار سال: کتایون نادری عضو شورای شهر خوانسار از عضویت در شورای شهر این شهرستان سلب عضویت شد. سید محمدجواد ابطحی نماینده تندروی مجلس و عضو مجلس در شورای حل اختلاف استان گفته حکم صادره در خصوص کتایون نادری بر اساس گزارش‌های متعدد از سوی مردم و شکایت فرماندار خوانسار و با اتکا به مستندات موجود صادر شده است و شورا با بررسی‌های صورت گرفته به این نتیجه رسید که وجود ایشان در شورای شهر، موجب تشنج در شهر خواهد شد و به استناد مواد قانونی، رأی به سلب عضویت وی داد.

منصور کمالی فرماندار اصولگرای خوانسار که یکی از منتقدان کتایون نادری بوده است اینگونه از صدور این حکم دفاع کرده است: «موارد تخلف خانم نادری، عضو شورای شهر خوانسار، پیش‌تر از طریق فرمانداری به رئیس شورای شهر به صورت کتبی و شفاهی تذکر داده شده بود. رئیس شورای اسلامی شهر خوانسار به من و معاونانم گفته بود من این موارد تذکر را به ایشان یادآوری می‌کنم، اما خانم نادری به دلیل آشنا نبودن به وظایف قانونی از حریم کاری خارج شده و بی توجهی می‌کند. خانم نادری در صفحه تلگرامی خود مطلب می‌نوشت و ذیل آن اشاره به نایب رئیس شورا داشت که این خود یکی از تخلفات صورت گرفته ایشان بود و شورا باید جلوگیری می‌کرد

در نامه شکایت سی نفر از معتمدین شهر از کتایون نادری، موارد تخلف ایشان این موارد است که بیشتر به حضور او در فضای مجازی معطوف است: «انتشار فیلم چرت زدن فرماندار خوانسار در دیدار با استاندار اصفهان [در متن نامه انتشار لحظه پلک زدن نوشته شده است!]، انتشار مطالب انتقادی علیه دستگاه‌های اجرایی، برگزاری پیاده روی خانوادگی بدون مجوز، انتشار تصاویر دوچرخه‌سواری و مدیریت یک کانال تلگرامی؛ و البته یک مورد درباره دخالت او در یکی از مزایده‌های شهرداری

در این نامه شکایت البته به موارد دیگری اشاره شده که بسیار مبهم است؛ ایجاد نظرسنجی غیرعلمی، زیر سوال بردن کمک فرماندار به سیل زدگان و تضعیف اداره ارشاد از جمله مسائل مورد اشاره در کیفرخواست معتمدان خوانسار علیه کتایون نادری است.

کتایون نادری مدتی پیش تصویری از دوچرخه سواری خود مقابل تابلویی که دوچرخه سواری بانوان را منع کرده بود، در صفحه تلگرام خود منتشر کرده بود. ناهید خداکرمی عضو شورای شهر تهران که اصالتی خوانساری دارد در ابتدا در صفحه توییتر خود از کتایون نادری حمایت کرد، اما بعد از ساعتی این مطلب را از صفحات اجتماعی خود حذف کرد.

کتایون نادری در توضیح سلب عضویتش از شورای شهر خوانسار گفته چهارشنبه هفته گذشته حکمی از طرف هیأت حل اختلاف شوراهای استان بدستم رسید که در کمال ناباوری در آن حکم طبق ماده ۹۲ بنده ششم، سلب عضویت بنده برای مدت باقیمانده شورا درج شده بود.

او گفته آیا پیگیری مطالبات مردم و انتشار نظرات و نقدهای محترمانه مردم باید به سلب عضویت عضو شورای شهر منجر شود؟

البته موج صف‌کشی حامیان کتایون نادری و حامیان فرماندار در خوانسار همچنان ادامه دارد. در آخرین مورد، کانال نزدیک به حامیان فرماندار با انتشار مطلبی از قول فرماندار نوشته است که وظایف عضو شورای شهر با یک نماینده مجلس تفاوت دارد و خانم نادری اجازه ندارد در کانال تلگرامی خود نسبت به کم‌کاری دستگاه‌های اجرایی انتقاد کند. همچنین در مطلبی نژادپرستانه نوشته شده که، چون نادری اصالت خوانساری ندارد، صلاحیت عضویت در شورای شهر را ندارد.

این کانال همچنین تهدید کرده در صورت تداوم حمایت از کتایون نادری، از رئیس شورای شهر خوانسار نیز به مراجع قضایی شکایت خواهد کرد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت رویداد24، تاریخ 10 تیر 98، کد مطلب: 180030:www.rouydad24.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خوانساری
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
0
0
سلام کجاش اصولگرا است از اصلاح طلب های دو آتیشه طرفدار خاتمی هستش
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین