پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۸۱۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸
با وجود اینکه هنوز وزارت ورزش و جوانان در مورد انتخابات فدراسیون والیبال تصمیمی نگرفته است اما نام محمدرضا داورزنی و افشین داوری به عنوان دو گزینه جدی ریاست این فدراسیون مطرح است.نیمه دوم آذر ماه سال ۹۷، افشین داوری به‌عنوان سرپرست جای احمد ضیایی را در فدراسیون والیبال گرفت.

شعار سال: نیمه دوم آذر ماه سال ۹۷، افشین داوری به‌عنوان سرپرست جای احمد ضیایی را در فدراسیون والیبال گرفت. با اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان، ضیایی که دوران ریاستش در فدراسیون والیبال کمتر از یک سال شده بود، مشمول قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان شد و علی‌رغم پافشاری‌هایی که برای حضور در پست ریاست فدراسیون والیبال داشت، اما با اجرای قانون جای خود را به داوری داد.

داوری در ابتدای ورودش به فدراسیون والیبال، تنها به یک جمله بسنده می‌کرد که تنها وظیفه‌اش برگزاری مجمع فدراسیون والیبال است و قصد شرکت در انتخابات را ندارد. از زمان حضور داوری در فدراسیون والیبال بیش از ۶ ماه می‌گذرد و به نظر می‌رسد سرپرست فعلی فدراسیون که در ابتدای حضورش قصد شرکت در انتخابات را نداشت، این روزها سخت در اندیشه رسیدن به صندلی دائمی ریاست فدراسیون والیبال است.

معمولاً دوران سرپرستی سرپرستان در فدراسیون‌های ورزشی در یک بازه زمانی سه الی ۶ ماهه است، البته داوری در گفتگو با آنا این موضوع را رد کرد و گفت: در هیچ اساسنامه فدراسیون ورزشی، تبصره و ماده‌ای وجود ندارد که در آن قیدشده باشد سرپرست یک فدراسیون در یک بازه زمانی ۶ یا سه ماه حضورداشته باشد. در اشاره به این اظهارنظر داوری، باید به برکناری بنی تمیم از فدراسیون کشتی اشاره کنیم که به توجه به پایان دوره شش‌ماهه حضورش در فدراسیون و از طرفی به دلیل نامزد شدن در انتخابات فدراسیون کشتی از سرپرستی این فدراسیون برکنار شد.

با توجه به اینکه داوری این روزها یکی از گزینه‌های جدی برای صندلی ریاست فدراسیون والیبال است، اما وزارت ورزش و جوانان هیچ واکنشی به این موضوع نشان نداده و باوجوداینکه بیشتر از شش ماه است که داوری به‌عنوان سرپرست در این فدراسیون است، در مورد روی کار آمدن سرپرست جدید هیچ اظهارنظری نکرده است.

تا قبل از برگزاری لیگ ملت‌ها این بهانه وجود داشت که تا زمان برگزاری مسابقات، صحبت در مورد ثبت‌نام از نامزدهای فدراسیون‌های والیبال ممکن است در نتایج تیم ملی تأثیر بگذارد، هرچند که طبق تقویم فدراسیون جهانی والیبال، زمان تاریخ این رقابت‌ها از مدت‌ها قبل مشخص‌شده بود و وزارت ورزش و جوانان با یک استعلام ساده می‌توانست از زمان این مسابقات باخبر شود.

به‌هرروی این روزها در مورد انتخابات فدراسیون والیبال حرف‌وحدیث زیادی مطرح است و محمدرضا داورزنی که والیبال نوین ایران با نام او گره‌خورده است؛ از گزینه‌های جدی این فدراسیون است. داورزنی باوجوداینکه در معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان مشغول است اما زمزمه‌هایی مطرح است مبنی بر اینکه او قرار است دوباره به فدراسیون بازگردد. به‌این‌ترتیب باوجوداینکه هنوز در مورد انتخابات فدراسیون والیبال، وزارت هیچ تصمیمی نگرفته‌ است اما داورزنی و داوری دو گزینه جدی ریاست این فدراسیون هستند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی، تاریخ انتشار 13تیر 98، کد خبر: 402228، www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
0
0
داورزنی باید باشه به نظرم باز بهتر
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین