پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۸۱۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بسیج امروز تغییر دهنده همه معادلات در فضای مواجهه انقلاب اسلامی ایران با استکبار جهانی است.وی بسیج را یک نهاد الهی و آسمانی دانست.

شعار سال: سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آئین تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج مستضعفین که صبح امروز پنج شنبه در ستاد بسیج برگزار شد، ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه و دهه کرامت، اظهار داشت: ما قادر نیستیم که ابعاد عظیم و شکوهمند بسیج را توصیف کنیم اما می‌توان بسیج را تصویری زمینی از آیات قرآن کریم دانست.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: بسیج مجمع مردان و زنانی است که پاکیزگی را دوست دارند و هیچیک از جذابیت‌های دنیا آنان را مجذوب و شیفته خود نمی‌کند و بسیج مولود انقلاب اسلامی و معجزه امام خمینی (ره) است که با دید بلندی که داشتند، افق‌های عظیمی را برای انقلاب اسلامی به وجود آوردند.

سردار سلامی تصریح کرد: بسیج امروز تغییر دهنده همه معادلات در فضای مواجهه انقلاب اسلامی ایران با استکبار جهانی است.

وی بسیج را یک نهاد الهی و آسمانی دانست و گفت: بسیج تصویر فضیلت‌های انقلاب اسلامی ایران در سیمای یک انسان انقلابی است. ما با بسیج می‌خواهیم قلعه‌های بزرگی را فتح و مستکبران را بشکنیم و ارزش‌های اسلام را جاری و روح مقاومت و ایستادگی را در کالبد جهان اسلام دمیده و معادلات را تغییر و آرزوهای دشمن را دفن کرده و پیشرفت کنیم و مرجع علمی جهان شده و سنگرهای علمی جهان را تصرف کنیم.

فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه بسیج فرمول غلبه بر دشمن است و تا زمانی که بسیج وجود دارد راه قلبه را بر دشمن می‌بندد، بسیج زیباترین افتخار انقلاب اسلامی ایران است، اظهار داشت: بسیج همدرد مردم است که با فقر و محرومیت می جنگد، بسیج آرامش بخش و امید آفرین است.

سردار سلامی ادامه داد: امروز ملت ایران در حال شکست یک امپراطوری مادی در سطح جهان است و بسیج در حال تغییر موازنه قدرت در سطح جهان است و شما می‌بینید ایران اسلامی توانسته سیاست‌های در هم تنیده و تارعنکبوت استکبار را به شکست بکشاند.

وی همه مردم ایران را بسیجی دانست و گفت: دشمنان تلاش کرده اند جنگ را به قلب و ذهن مردم ما بکشاند و با فشار اقتصادی، تحریم و تهاجم فرهنگی مردم ما را به زانو درآورد اما مردم ما با رهبری هوشمند، الهی و اندیشمندی که نقشه‌های دشمنان را به خوبی می‌شناسد و از ظرفیت‌های مردم به خوبی با خبر است یک جبهه نفوذناپذیر را در مقابل استکبار جهانی به وجود آورده و شما شکست قدرت‌های بزرگ را به خوبی می‌بینید.

سردار سلامی تصریح کرد: همه راه‌ها بر دشمنان بسته است و آنها می‌خواستند با ایجاد هراس از جنگ، ملت ایران دست از دفاع و مقاومت بردارند اما امروز هراس از جنگ به دل آنها افتاده و در مقابل ملت ایران با اقتدار ایستاده است.

فرمانده کل سپاه با اشاره به دیدار نخست وزیر ژاپن با رهبر معظم انقلاب گفت: این دیدار تداعی کنند دیدار تاریخی امام خمینی (ره) با رئیس جمهور شوروی بود که شکوه و اقتدار ملت ایران اسلامی را نشان داد و دشمنان را در بن بست سیاسی، اقتصادی و نظامی قرار داد؛ این یعنی تفکر و اندیشه بسیجی که فرمول شکست توطئه‌های دشمنان انقلاب است.

وی با بیان اینکه بسیج بزرگ است و عرصه‌ها را باز می‌کند و ارزش‌ها را می‌آفریند و آن را جاری می‌کند، تصریح کرد: مقاومت در پرتو ارزش‌های اسلام، نسخه اصلی عزت و عظمت ماست. بسیج در سختی‌ها بزرگ می‌شود و از هیچکس نمی‌ترسد.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: ما همه ابزارها و امکانات را برای حرکت شتاب‌دار شما برای دستیابی به اهداف بزرگ، در اختیار بسیج قرار می‌دهیم. شما بسیجیان در میدان کار و تلاش و عمل بزرگ می‌شوید. در خانه‌ها ننشینید. هجرت مقدمه جهاد است. با مشکلات دست و پنجه نرم کنید و آنها را شکست دهید. بسیج جوشان و سیال است و هرگز پایان نمی‌یابد.

سردار سلامی در ادامه گفت: برادر عزیزم، سردار غیب پرور را از اثناء دوران با شکوه دفاع مقدس و زمانیکه ایشان جوانی برومند بودند می‌شناسم. یک‌لحظه لباس جهاد را از تن در نیاورد و بعد از جنگ هم در هر مسئولیتی درخشید. از زمان آموزش نیروی‌زمینی سپاه تا فرماندهی لشکر ۲۵ کربلا و فرماندهی سپاه فجر فارس و جانشینی قرارگاه امام حسین (ع) و ریاست سازمان بسیج، همه ما گواهی می‌دهیم که وی با تمام وجود کار کرد.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه تغییر مسئولیت‌ها امری طبیعی است و همه ما مسئولیت را به دیگری می‌سپاریم، گفت: امیدواریم همچنان از وجود نازنین برادر عزیزمان سردار غیب‌پرور در سپاه بهره ببریم و در تلاش هستیم وی را برای یک مسئولیت بزرگ متقاعد کنیم.

وی افزود: از زمان حضور سردار غیب‌پرور در سازمان بسیج، طرح‌های اعتلای بسیج به تدریج شروع به نضج گرفتن کرد ولی همانگونه که گفتم، بسیج یک دریای بی‌کران است و پیش بردن این دریا کار بسیار دشواری است.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: امروز دشمن روبه زوال است و این زوال بازگشت ناپذیر است و آثار آن در تمام اعضا و اندام دشمن دیده می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 13تیر 98، کد خبر: 4657628، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
0
0
تا خون در رگ ماست خمینی رهبر ماست مرگ بر ضدولایت فقیه باشد تا همیشه سایه بزرگ مهر ایت الله خامنه ای بر سر این ملت عزیز باشد و بسیج نگهداره این ملت است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین