پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۲۱۸۱۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
محمد امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: برای توسعه روستاهای کشور مبلغ ۱.۵ میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی و به همین میزان از بانک‌ها اعتبار تخصیص داده شد که مجموع این اعتبارات ۱۸ هزار میلیارد تومان است.
شعار سال:معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: برای توسعه روستاهای کشور مبلغ ۱.۵ میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی و به همین میزان از بانک‌ها اعتبار تخصیص داده شد که مجموع این اعتبارات ۱۸ هزار میلیارد تومان است.

 محمد امید صبح امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان اظهارداشت: تعداد 38 هزار روستای بالای 20 خانوار و 62 هزار آبادی در کشور وجود دارد که در روستاهای بالای 20 خانوار خدمات زیربنایی از جمله آب، برق، گاز، زیرساخت‌های بهداشتی و آموزشی و همچنین زیرساخت‌های جدید مانند اینترنت و IT وجود دارد.

وی با بیان اینکه80 درصد راه‌ها در روستاهای کشور آسفالت است، افزود: 88 درصد از روستاهای کشور گاز‌رسانی شده و 95 درصد از جمعیت روستایی کشور از نعمت گاز برخوردار هستند.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور بیان کرد: روستاهای چهارمحال و بختیاری جایگاه خوبی در کشور دارد و میانگین استان از برآیند کشوری بالاتر است اما نقاطی از استان هنوز با مشکل روبه‌رو است.

امید خاطرنشان کرد: مطالعات مجموعه اداری کشور بیانگر این است که در روستاها به غیر از زیرساخت باید به مباحثی از جمله اشتغال روستایی نیز توجه کرد.

وی گفت: برای توسعه روستاهای کشور مبلغ 1.5 میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی و به همین میزان از بانک‌ها اعتبار تخصیص داده شد که مجموع این اعتبارات 18 هزار میلیارد تومان است.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور ادامه داد: چهارمحال و بختیاری در استفاده از مبلغ 400 میلیارد دلار اعتبار که برای توسعه روستاها به استان اختصاص داده شده است به خوبی عمل کرده که اگر در کل کشور منابع خوب مدیریت شود کارها به خوبی انجام می‌شود.

امید ادامه داد: اگر مدیریت در روستاها به درستی انجام شود نرخ بیکاری تا زیر 7 درصد در روستاها کاهش می‌یابد و مهاجرت معکوس به روستاها رخ می‌دهد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:13تیر1398،کدخبر:2046391،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
0
0
تامین منابع استان ها و روستاهای کشور بسیار امر مهمیه مخصوصا تو روستاها برای اشتغالزایی و تسهیلات اشتغال روستایی خیلی باعث توسعه و رونق اقتصادیمیشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین