پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۱۸۱۹۲
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۴
دلار پس از عقب نشینی به کانال ۱۲ هزار تومانی‌، روندی کاهشی را دنبال کرد، بهای فروش دلار که عصر دیروز ۱۲ هزار و ۹۵۰ تومان بود، تا لحظه انتشار خبر حدود ۲۵۰ تومان افت کرده است.
شعار  سال:دلار پس از عقب نشینی به کانال ۱۲ هزار تومانی‌، روندی کاهشی را دنبال کرد، بهای فروش دلار که عصر دیروز ۱۲ هزار و ۹۵۰ تومان بود، تا لحظه انتشار خبر حدود ۲۵۰ تومان افت کرده است.
نرخ دلار نزولی شد
روند نزولی بهای ارزهای عمده امروز (دوشنبه) شتاب گرفت بطوری که در چندین مرحله نرخ ها پایین آمد؛ ظهر امروز قیمت دلار در صرافی های بانکی به ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان رسید.

دلار پس از عقب نشینی به کانال ۱۲ هزار تومانی‌، روندی کاهشی را دنبال کرد، بهای فروش دلار که عصر دیروز ۱۲ هزار و ۹۵۰ تومان بود، تا لحظه انتشار خبر حدود ۲۵۰ تومان افت کرده است.

بر این اساس صرافی‌های بانکی در ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه امروز هر دلار را به قیمت ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان خریداری و به نرخ ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان به فروش رساندند.

بهای خرید هر یورو نیز به ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان و فروش آن به ۱۴ هزار و ۶۰۰ تومان رسید.

میانگین بهای هر یورو در آخرین روز کاری هفته گذشته در سامانه سنا ۱۵ هزار و یک تومان و هر دلار ۱۳ هزار و چهار تومان بود.

همچنین حواله فروش در سامانه نیما برای هر یورو ۱۲ هزار و ۵۴۲ تومان و دلار ۱۰ هزار و ۹۷۱ تومان عرضه شد.

کاهش تنش های سیاست خارجی، اقدامات بانک مرکزی، نزدیک شدن به زمان راه اندازی بازار متشکل ارز و عملیاتی شدن اینستکس از جمله دلایل افت قیمت دلار در بازار معاملات به شمار می رود.

شعار  سال،بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار:7دی1396،کدخبر:2121112،www.90eghtesadi.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین