پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۸۲۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۶
فیلی گفت: نصب و راه اندازی سیستم پایش تصویری فعلا در گچساران و شهر یاسوج در حال انجام است که در مجموع در گچساران 6 میلیارد تومان و در شهر یاسوج 10 میلیارد تومان هزینه در نظر گرفته شده است که کل شهر تحت پوشش پایش تصویری قرار بگیرد.

شعارسال: فیلی گفت: نصب و راه اندازی سیستم پایش تصویری فعلا در گچساران و شهر یاسوج در حال انجام است که در مجموع در گچساران 6 میلیارد تومان و در شهر یاسوج 10 میلیارد تومان هزینه در نظر گرفته شده است که کل شهر تحت پوشش پایش تصویری قرار بگیرد.

 شهر یاسوج به عنوان مرکز استان را می توان تنها مرکز استانی نام برد که سیستم پایش تصویری ندارد و گاهی به دلیل نبود همین موضوع دچار مشکلاتی می شود در کنار تلاش نیروهای نظامی و انتظامی اما نصب سیستم پایش تصویری باعث می شود که امنیت در شهرها افزایش قابل توجهی پیدا کند.

از طرفی وقتی در شهری سیستم پایش تصویری نصب باشد دیگر نیاز نیست که از نیروهای نطامی و امنیتی و گشت های بیشتری استفاده شود و نیروی این افراد را می توان در جایی دیگر به کار برد و اتلاف زمان و انرژی هم نشود کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان هایی است که تا دو سال قبل هیچ اسمی از سیستم پایش تصویری در آن نبود البته تعدادی دوربین در میادین اصلی شهر برای کنترل ترافیک نصب شده بود.

سال 97 بود که رئیس کل دادگستری استان در جلسه ای خطاب به مدیران استانی اعلام کرد که شهرهای بزرگ استان از جمله شهر یاسوج به سیستم پایش تصویری نیاز دارد و باید هر چه سریع تر اجرا شود چرا که سیستم پایش تصویری نقش زیادی در افزایش امنیت در استان دارد.

بعد از آن موضوع سیستم پایش تصویری به جلسات استانداری راه پیدا کرد و در جلسه ای که در مهر ماه سال گذشته برگزار شد فرماندار بویراحمد گفت: سیستم پایش تصویری در شهر یاسوج راه اندازی می شود.

معاون عمرانی استاندار نیز آبان ماه سال 97 در نشست شورای ترافیک کهگیلویه و بویراحمد از نصب دوربین‌های پایش تصویری در سه شهر یاسوج، دوگنبدان و دهدشت خبر داد و اظهار داشت: هدف از این کار کنترل بهتر و دقیق‌تر مسائل امنیتی و ترافیکی در شهرهای استان است.

وی افزود: برای نصب دوربین‌های پایش تصویری در شهر یاسوج 1.5 میلیارد تومان و برای نصب این دوربین‌ها در شهر دوگنبدان سه میلیارد تومان ابلاغ شده است.

اکنون مدت زیادی ازخبر اجرا شدن سیستم پایش تصویری در شهرهای بزرگ استان می گذرد در همین خصوص با معاون عمرانی استاندار مصاحبه ای گرفتیم و وضعیت نصب سیستم پایش تصویری در استان را جویا شدیم.

عزیز فیلی در گفت و گو با خبرنگار صبح زاگرس، گفت: پیمانکار راه اندازی سیستم پایش تصویری مشخص شده و بخش هایی از کار در حال انجام است و در برخی از نقاط شهر یاسوج این سیستم پایش در حال نصب شدن است.

معاون عمرانی استاندار تصریح کرد: سیستم پایش تصویری در گچساران نیز در حال اجرا است البته مقداری کسری بودجه پیش آمده است که در حال تامین اعتبار آن هستیم هر چند که کار در حال انجام است و متوقف نشده است.

وی گفت: نصب و راه اندازی سیستم پایش تصویری فعلا در گچساران و شهر یاسوج در حال انجام است که در مجموع در گچساران 6 میلیارد تومان و در شهر یاسوج 10 میلیارد تومان هزینه در نظر گرفته شده است که کل شهر تحت پوشش پایش تصویری قرار بگیرد.

فیلی ادامه داد: بعد از راه اندازی سیستم پایش تصویری در این دو شهر، شهر بعدی که مد نظر است دهدشت است که به برنامه بعدی سال 98 کشیده می شود.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری صبح زاگرس ، تاریخ انتشار 12 تیر 98، کد خبر:132415 www.sobhezagros.ir،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
0
0
وقتی در شهری سیستم پایش تصویری نصب باشد دیگر نیاز نیست که از نیروهای نطامی و امنیتی و گشت های بیشتری استفاده شود و نیروی این افراد را می توان در جایی دیگر به کار برد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین