پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۸۷۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، قانونی جدید را برای انتخابات ریاست فدراسیون کشتی تشریح کرد.
شعار سال: معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، قانونی جدید را برای انتخابات ریاست فدراسیون کشتی تشریح کرد.

در حالی که روز ۲۶ تیر ماه زمان برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون کشتی می‌باشد هنوز به صورت رسمی اسامی نهایی کاندیدا‌های احراز پست ریاست این فدراسیون از سوی وزارت ورزش اعلام نشده است و بر اساس آئین‌نامه برگزاری انتخابات فدراسیون‌های ورزشی باید دعوت‌نامه حضور در مجمع به همراه لیست داوطلبین تائید شده آن و یک نسخه از برنامه‌های دریافتی حداقل ۱۵ روز پیش از برگزاری انتخابات برای اعضای مجمع ارسال شود. ضمن آنکه ۱۰ روز قبل از برگزاری انتخابات نیز باید زمان و مکان برگزاری مجمع به همراه فهرست اعضای مجمع و داوطلبین واجد شرایط در سایت فدراسیون ورزشی منتشر شود اقدامی که تاکنون صورت نگرفته و باید طبق قانون تا پایان وقت اداری امروز صورت پذیرد.

جالب آنکه محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان شب گذشته موضوعی را مطرح کرد که واقعا جای تعجب داشت؛ وی عنوان کرد هنوز سه نامزد که نامشان نیز در فضای مجازی مطرح شده (امیررضا خادم، علیرضا دبیر و عباس جدیدی) احراز صلاحیتشان توسط نهادهای امنیتی تحت بررسی است و منتظر هستیم این نفرات هم تکلیفشان مشخص شود؛ به همین منظور ممکن است تائیدیه آنها شب قبل از مجمع اعلام شود که این موضوع کاملا با آئین‌نامه برگزاری انتخابات فدراسیون‌های ورزشی مغایرت دارد و به نوعی می توان گفت ممکن است وزارت ورزش در انتخابات ریاست فدراسیون کشتی قانون سلیقه ای را در دستور کار خود قرار دهد.

داورزنی درباره نامزدهایی که صلاحیتشان تائید شده نیز گفت: برای آنکه قصد نداریم حق کسی تضییع شود به دوستانی که صلاحیتشان تائید شده اعلام کردیم که کار انتخاباتی خود را انجام دهند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 16 تیر 1398، کدخبر: 6991787 ، www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
0
0
معلوم نیست تو وزارت ورزش چه خبره کسی به فکر فدراسیون مهمترین ورزش کشور نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین