پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۹۱۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
معتمدیان بیان کرد: اولین نمایشگاه معرفی محصولات استان را در مزارشریف افغانستان برگزار کنیم و باید در سایر کشورهای منطقه به دنبال ایجاد بازارهای جدید برای محصولات باشیم.

شعارسال:معتمدیان بیان کرد: اولین نمایشگاه معرفی محصولات استان را در مزارشریف افغانستان برگزار کنیم و باید در سایر کشورهای منطقه به دنبال ایجاد بازارهای جدید برای محصولات باشیم.

 عصر یکشنبه نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان خراسان جنوبی به ریاست محمدصادق معتمدیان استاندارخراسان جنوبی و افضلی رئیس مجمع نمایندگان استان در سالن جلسات استاندار برگزار شد

استاندارخراسان جنوبی نیز در این نشست بیان کرد: بازاریابی یکی از مشکلات تولیدکنندگان در بازدیدهای میدانی از واحدهای تولیدی است که باید بازاریابی‌های جدید را برای فروش محصولات استان داشته باشیم.

وی اظهار کرد: تاکید ما بر بازاریابی محصولات تولیدی استان در افغانستان است و در دیداری که توسط وزیر صمت و مسئولان در افغانستان انجام شده به زودی شاهد برپایی نمایشگاهی از کالاهای تولیدی خراسان جنوبی در مزارشریف خواهیم بود.

معتمدیان گفت: بعد از برپایی نمایشگاه در مزارشریف، برپایی نمایشگاه در قندهار و سایر مناطق افغانستان مد نظر است، همچنین تلاش می شود بازارهای جدیدی در عراق، افغانستان، پاکستان و در اقلیم کردستان داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه در زمینه بازاریابی محصولات باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود افزود: در این زمینه به صورت مستقیم نمی خواهیم ورود کنیم بلکه نقش ما ارتباط دادن بخش خصوصی با بخش خصوصی در کشورهای هدف است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: به صورت ماهیانه جلسه گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در استان برگزار خواهد شد تا بتوانیم در این جلسه با ارائه راهکارهای کارشناسی مشکلات این بخش را بررسی و حل کنیم.

وی تصریح کرد: باید دستورکارهای جلسه گفت و گوی دولت و بخش خصوصی که در حل موانع و مشکلات تاثیرگذار است از قبل مشخص باشد و جلسات طبق دستورکارها برگزار شود تا بتوانیم تصمیم‌گیری خوبی داشته باشیم.

وی بیان کرد: یکی از اهداف اصلی شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی که به عنوان قانون در مجلس شورای اسلامی وضع شده، این است که بتوانیم بخشنامه ها، دستورالعمل‌ها و شیوه نامه هایی که به نوعی مانع کسب و کار است را با اصلاح، حذف یا وضع مقررات جدید رفع کنیم تا باعث بهبود فضای کسب و کار شود.

معتمدیان گفت: استان هایی هستند که تجربیات خوبی در این زمینه دارند و بخش خصوصی با همکاری استانداری ارتباط و تعاملی با این استان ها داشته باشند تا زمینه ساز رونق تولید در استان شود.

وی عنوان کرد: کمیسیون های مختلف باید در اتاق بازرگانی بیرجند فعال شود تا در این اتاق شاهد خروجی های مثبت در عرصه تولید باشیم.

استاندار خراسان جنوبی افزود: یکی از کارهای جدیدی که از چندی پیش در استان آغاز کرده ایم بازدیدهای میدانی از واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی بیرجند است و با حضور میدانی و بازدید از واحدهای تولیدی مشکلات تولیدکنندگان را با برگزاری ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در محل بررسی می کنیم و تصمیمات عملیاتی با حضور دستگاه‌های متولی برای حل مشکلات واحدها اتخاذ می شود.

معتمدیان گفت: تجربه خوبی در این بازدیدهای میدانی به دست آورده ایم و راهکار خوبی برای رفع برخی از مشکلات واحدها که قبلاً حل نشده، ارائه شده و امید است که شاهد رفع مشکلات واحدها باشیم.

وی با اشاره به اینکه حل مشکلات واحدهای تولیدی خارج از شهرک صنعتی و در شهرستان ها نیز در دستور کار قرار دارد افزود: با آغاز دور دوم سفرهای شهرستانی به صورت تخصصی با حضور در واحد تولیدی پیگیر بررسی و رفع مشکلات آنان خواهیم بود.

وی بیان کرد: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با دعوتی که از مجمع نمایندگان خواهیم داشت به صورت اجرایی تر پیگیر رفع مشکلات خواهیم بود تا با استفاده از ظرفیت مجمع نمایندگان سریعتر مشکلات واحدهای تولیدی استان در سالی که به نام رونق تولید نامگذاری شده، مرتفع شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری برنا، تاریخ انتشار17 تیر 98، کدخبر: 867608 ، www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
0
0
تولیدات استانی برای اون استان درآمد خوبی خواهد داشت مشکلات اقتصادی حداقل همون استان برطرف میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین