پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۹۲۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰
در هفته گذشته خبری منتشر شد مبنی بر آمریکایی بودن یک رئیس فدراسیون که افکار عمومی در انتظار واکنش قاطع مسعود سلطانی‌فر هستند.
شعارسال: دوتابعیتی ها موضوعی بود که از سالها قبل در حوزه مدیریتی و راهبردی کشور مطرح شد و اقدامات قابل توجهی نیز در راستای مقابله با آن صورت گرفت. این موضوع به قدری دارای اهمیت و جایگاه است که دستگاه های نظارتی مختلفی در آن ورود داشته و مطالبه ای عمومی و فراگیر است.

ورزش کشور نیز از این قاعده مستثنی نیست اما وجود یک رئیس دوتابعیتی در یک فدراسیون، موجب شگفتی همگان شده است. این رئیس آمریکایی که عملکرد ضعیف و انتقادآمیزی داشته، تا کنون موضع گیری رسمی نیز نداشته است.

در این راستا، اکنون وزیر ورزش و جوانان باید پاسخگوی این اتفاق رخ داده در حوزه مدیریتی اش باشد. برخورد قاطع و قانونی سلطانی‌فر با این اتفاق می تواند پایان بخش حواشی بوده و التزام به منافع ملی را نشان دهد. تعلل در این باره که اهمیتی استراتژیک و راهبردی دارد، برای دستگاه ورزش ناخوشایند و دارای تبعات منفی گسترده خواهد بود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه اطلاع رسانی راه دانا ، تاریخ 18 تیر 1398 ، کدخبر: 1501926 ، www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
0
0
حالا همین یک مدیر دوتابعیتی رو ما داریم که مشکل ساز شده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین