پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۹۳۳۰
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۳
سید امین قاسمی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با اشاره به حضور برخی تورهای غیرمجاز در استان گفت: شعبه ویژه‌ای برای برخورد با این تورها در دادگستری استان ایجاد شود.
شعار سال:مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با اشاره به حضور برخی تورهای غیرمجاز در استان گفت: شعبه ویژه‌ای برای برخورد با این تورها در دادگستری استان ایجاد شود.
ورود برخی تورهای غیرمجاز گردشگری به لرستان
سید امین قاسمی ظهر امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان، گردشگری را موضوعی فرابخشی خواند و اظهار کرد: این صنعت درآمدزایی بسیاری برای کشورها دارد.

وی خاطرنشان کرد: در ایران بایستی بخشی از این درآمد را برای حفظ ارزش های دینی و اعتقادی صرف کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با اشاره به حضور برخی تورهای غیرمجاز در استان افزود: شعبه ویژه‌ای برای برخورد با این تورها در دادگستری استان ایجاد شود.

قاسمی تصریح کرد: برخی سفره‌خانه‌های دایر شده در استان هیچ سنخیتی با آداب و رسوم استان نداشته و هیچ مجوزی از دستگاه‌های متولی نیز ندارند، بنابراین نیازمند برخورد قاطع دستگاه قضائی با تورهای غیرمجاز و همچنین تأسیسات گردشگری فاقد مجوز هستیم.

وی با بیان اینکه به دلیل کمبود نیرو و اعتبار قادر به تأمین امنیت و حفاظت از ارزش‌ها در هر منطقه نیستیم، گفت: انتظار می‌رود دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و فرهنگی در مناطق مختلف و پر تردد گردشگری استان حضور یابند.

شعار سال،بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار:18تیر1398،کدخبر:13980418000870،www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین