پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۹۳۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۹
"محمدعلی طالبی" استاندار یزد در مراسم اختتامیه سومین دوره کتاب سال استان، جایزه ویژه شهید صدوقی(‌ره)، با تمجید از برگزاری آئین‌های پایدار فرهنگی و هنری گفت: تداوم رویدادهای فرهنگی به تقویت ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی استان می‌انجامد.
شعار سال:استاندار یزد در مراسم اختتامیه سومین دوره کتاب سال استان، جایزه ویژه شهید صدوقی(‌ره)، با تمجید از برگزاری آئین‌های پایدار فرهنگی و هنری گفت: تداوم رویدادهای فرهنگی به تقویت ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی استان می‌انجامد.
کسب عنوان پایتخت کتاب، احترام ایران به فرهنگ یزد است
"محمدعلی طالبی" در مراسم اختتامیه سومین دوره کتاب سال ‌استان، جایزه ویژه شهید صدوقی(‌ره) برگزار شد، با تبریک روز قلم به اهالی قلم و با اشاره به تلاش‌هایی که در چند سال گذشته برای کسب برندهای مختلف فرهنگی و اجتماعی در استان صورت گرفته، گفت: هدف از کسب برندهای فرهنگی، بازنمایی ظرفیت فرهنگی و اجتماعی استان است.

"طالبی" ا‌دامه داد: ما باید پاسدار ویژگی‌های فرهنگی باشیم که از گذشته به ما رسیده و به نسل آینده منتقل می شود و لازم است تا این ویژگیها را به هموطنان‌ خود و مردمان دیگر کشورها معرفی کنیم و بشناسانیم.

استاندار یزد کسب برند پایتخت کتاب ایران را یکی از بهترین برندهای کسب شده برای یزد دانست و گفت: کسب برند پایتخت کتاب، در حقیقت احترام ایران به جایگاه فرهنگی یزد بود که می‌تواند به عنوان نقطه شروعی برای استان در مباحث مختلف فرهنگی و اجتماعی باشد تا از ظرفیت کتاب برای رشد استان و توسعه انسانی استفاده کنیم.

وی برنامه های تدوین شده در سال 98 برای صیانت و تقویت از این جایگاه در بعد مسائل فرهنگی را رضایت بخش دانست و اظهار داشت: امیدواریم به همه اهداف مورد نظر از جمله کسب عنوان نامزد شایسته برای کسب برند پایتخت کتاب جهان برسیم.

عالی‌ترین مقام اجرایی استان حفظ جایگاه‌های فرهنگی را منوط به تقویت و توجه به آئین‌هایی برای معرفی شایسته این پتانسیل‌ها دانست و گفت: آئین جایزه کتاب سال یزد آیت الله شهید صدوقی (ره) از رویدادهایی است که با تبدیل آن به برنامه‌ ای پایدار، در طول زمان نقش تاثیرگذار خود را بر فضای فکری و فرهنگی و علمی یزد خواهد گذاشت.

"طالبی" همچنین افزود: برگزاری سومین سال این رویداد برای تبدیل به آئینی پایدار وتاثیرگذار در حوزه کتاب و تقویت انگیزه نویسندگان در چالش‌های فکری مختلف جای خوشحالی و امیدواری دارد.

استاندار یزد در پایان سخنان خود از "حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صدوقی"‌ یادگار سومین شهید محراب و خانه فرهنگ صدوقی به خاطر برگزاری این رویداد سالانه و از مدیرکل و کارمندان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستگاه‌هایی که در حوزه کتاب و شناساندن پتانسیل‌های فرهنگی و اجتماعی یاری دهنده این اداره کل هستند، تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است در پایان این مراسم از برگزیدگان سومین دوره کتاب سال استان جایزه ویژه شهید صدوقی(‌ره) ‌با اهدای لوح تقدیر و هدایایی، ‌تجلیل شد.

شعار سال،بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:18تیر1398،کدخبر:868152،www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
0
0
افتخاریش برای مردم یزد و مردم ایران زمین
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین