پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۹۳۷۴
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶
مهدی مهدوی کیا از کلاهبرداری عجیبی توسط فردی خاص از والدینی صحبت کرده که دوست داشتند فرزند شان فوتبالیست موفقی شود!

شعارسال: مهدی مهدوی کیا در گفت و گویی مفصل با روزنامه همشهری ورزشی درباره مسائل مختلفی صحبت کرده است. یکی از عجیب ترین بخش های گفت و گو به کلاهبرداری یک فرد خاص مربوط است.

مهدوی کیا در بخشی از مصاحبه به فسادهای فوتبال پایه و کلاهبرداری های عجیب و غریب اشاره کرده؛ او از مربیانی شروع کرده که از والدین پول می گیرند تا بچه ها را به عضویت تیم قبول کنند و روی نیمکت بنشانند؛ از مادری که به مربی پسرش 5 میلیون داده بود تا او در بازی مقابل آکادمی کیا فیکس باشد تا شاید بتواند چشم مربیان آکادمی را بگیرد که تازه با 5 میلیون هم فیکس نشده است!

اینها البته خاطراتی است که قبلا مشابه شان را کم و بیش شنیده ایم. اما عمق فاجعه جایی است که موشک ایرانی داستان نمونه خون را تعریف می کند! داستان مردی که در ترکیه پای یک لپ تاپ نشسته و عجیب ترین روش را برای کلاهبرداری ابداع کرده بود. او ادعا کرده بود یکی از کانال های انتخاب استعدادها برای آکادمی کیا است. سیستم پذیرش هم به این ترتیب بوده که والدین باید نمونه خون فرزندشان را همراه با مبلغی پول برای او ارسال کنند تا بعد از آزمایش خون مشخص شود صاحب این خون استعداد فوتبالیست شدن و شرایط ورود به آکادمی کیا را دارد یا نه! این فرد با این روش عجیب پول زیادی به جیب زده و مهدوی کیا زمانی از کلاهبرداری او باخبر می شود که یکی از والدین مالباخته از طریق اینستاگرام موضوع را به اطلاع او می رساند.

مهدوی کیا در این خصوص گفته است: «اول به آن خانم گفتم آخر شما چطور باور کردید که با آزمایش خون می توان استعداد فوتبال را سنجید؟ بعد پیش خودم گفتم حالا که این اتفاق افتاده برای کمک به این خانواده قبول می کنم فرزندشان خارج از نوبت بیاید تست بدهد. از خانم پرسیدم بچه تان چند ساله است؟ جوابش تکان دهنده بود: دو ساله!»

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی عصرایران، تاریخ انتشار: 17تیر1398 ، کدخبر: 677646: www.asriran.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین