پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۹۵۸۱
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۱
تعداد زیادی از مسئولان شهرستان بهمئی ساکن بهبهان هستند که به پیشنهاد یک کارشناس، این مشکل با تدابیر مسئولان سیاسی قابل حل است.

شعارسال :تعداد زیادی از مسئولان شهرستان بهمئی ساکن بهبهان هستند که به پیشنهاد یک کارشناس، این مشکل با تدابیر مسئولان سیاسی قابل حل است.

به نقل از آوای ماغر؛ تعداد زیادی از مسئولان شهرستان بهمئی ساکن بهبهان هستندکه به پیشنهاد یک کارشناس، این مشکل با تدابیر مسئولان سیاسی قابل حل است.

ضرب المثل قدیمیِ "دلگیرم از مرغانی که نزد ما دانه خوردند و نزد همسایه تخم گذاشتند"، حکایت این روزهای شهروندان بهمئی و مدیران غیر بومی و غیر ساکن این شهرستان است.

مدیرانی که بیشتر آنها هم با خودروی دولتی و پول بنزینی که از بیت المال پرداخت می شود، هر روز بعد از اتمام ساعت کاری اداره به بهبهان می روند و همراه با خانواده خود در بهمئی ساکن نیستند که مشکلات این شهرستان را بهتر درک کنند و بخاطر زندگی خود و خانواده هم که شده، تلاش کنند مشکلات سریع تر برطرف شود و امکانات بیشتری جذب این شهرستان محروم شود.

کارشناس مسائل حقوقی و شهروندی، در این خصوص به خبرنگار آوای ماغر گفت: طبق اصل سی و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، هیچکس را نمی توان از محل اقامت خود تبعید کرد یا از اقامت در محل مورد علاقه اش ممنوع یا به اقامت در محلی مجبور ساخت، مگر در مواردی که قانون مشخص کرده باشد.

علی دهقان افزود: اما مدیرکل و فرماندار می توانند قبل از اینکه فردی را به عنوان رئیس اداره ای انتخاب کنند، شرط سکونت در شهرستان محل خدمت را بعنوان یکی از شرایط تصدی پست مورد نظر اعمال کرده و اگر فرد نپذیرفت، فرد شایسته و دلسوز دیگری انتخاب شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت صبح زاگرس ، تاریخ انتشار19 تیر 98، کدخبر: 132888 ، WWW.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین