پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۹۶۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳
کاروان ورزشی ایران با تک مدال طلای آرمین هادی پور در رشته تکواندو، مثل روز گذشته جایگاه خود را در جایگاه دهم جدول رده‌بندی تثبیت کرد.
شعارسال: در هشتمین روز از رقابت‌های تکواندوی یونیورسیاد دانشجویان جهان ۲۰۱۹ در ناپل ایتالیا، آرمین هادی‌پور تنها نماینده تکواندوی ایران بود که با شکست تمامی رقبای خود موفق به کسب چهارمین مدال طلای کاروان ورزشی ایران شد.

به این ترتیب در پایان روز هشتم این رقابت‌ها، کاروان ورزشی ایران با ۴ طلا، ۲ نقره و ۶ برنز جایگاه دهمی خود در جدول رده‌بندی را تثبیت کرد.

ژاپن کماکان با ۲۱ طلا، ۱۴ نقره و ۱۷ برنز در صدر قرار دارد، آمریکا با ۱۷ طلا، ۱۳ نقره و ۱۰ برنز دوم است و چین نیز با ۱۶ طلا و ۶ نقره در رده سوم جای گرفته است.

ایتالیا میزبان این رقابت ها نیز با ۱۱ طلا، ۱۰ نقره و ۱۵ برنز ششم است.

امروز (پنج‌شنبه) و در نهمین روز این رقابت‌ها امیرمحمد بخشی در ۷۴- و پریسا جوادی در ۶۲- و ملیکا میرحسینی در ۷۳- کیلوگرم به روی شیاپ چانگ می‌روند. رقابت‌های تیمی تیراندازی با کمان نیز برگزار می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 20 تیر 1398 ، کدخبر: 403800 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
0
0
خسته نباشی دلاور
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین