پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۹۷۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۴
در آیین معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشن سینمایی تلویزیونی حافظ، تندیس ویژه این جشن به گلاب آدینه اهدا شد.
شعار سال: در آیین معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشن سینمایی تلویزیونی حافظ، تندیس ویژه این جشن به گلاب آدینه اهدا شد.
تندیس ویژه جشن حافظ به گلاب آدینه اهدا شد
 آیین معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشن سینمایی تلویزیونی حافظ شامگاه پنج‌ شنبه در مرکز همایش های برج میلاد تهران  برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که اجرایش  بر عهده رویا نونهالی بود، رضا یزدانی به همراه گروه موسیقی قطعه ای از اشعار حافظ را اجراکرد. یزدانی پس از خواندن این قطعه گفت: خوشحالم که یک بار دیگر توانستم در جشن حافظ و در میان هنرمندان عزیز وصیت زنده یاد علی معلم را اجرا کنم که از من خواسته بود هر سال شعری از حضرت حافظ را اینجا بخوانم.

سپس امید معلم پسر زنده یاد علی معلم (بنیانگذار جشن حافظ) ضمن خوش آمدگویی به حضار، از آذر معماریان (همسر زنده یاد معلم) و نورا هاشمی خواست تا برای اهدای تندیس حافظ یک عمر فعالیت هنری به گلاب آدینه روی صحنه بیایند.

گلاب آدینه پس از آمدن روی صحنه در حالی که به شدت از سوی حاضران در سالن تشویق می شد گفت: هرچقدر تمرین کردم که در مراسم امشب  بغض آلود صحبت نکنم، بازهم نشد. وقتی کارهای قبلی و ادوار گذشته جشن حافظ را مرور می کنم نمی توانم بغض نکنم، به خصوص که زیر پرچم مرد بررگی مثل علی معلم باشد.

وی اظهار کرد: چنین تریبون هایی بهترین جایی است که فرد با صدای بلند احساسش را نسبت به کسانی که باعث موفقیت او شدند،اعلام  کند.بدون هیچ شکسته نفسی هنوز خودم را یک هنر آموز می دانم.از اساتیدی همچون مهدی هاشمی نازنین، سوسن تسلیمی و به ویژه بانو رخشان بنی اعتماد که مرا برای فیلم های زرد قناری و روسری آبی انتخاب کرد تشکر ویژه دارم.از همه تماشاگران و روزنامه نگاران و متتقدان که باعث شدند در این جایگاه قرار بگیرم،صمیمانه سپاسگزارم.امیدوارم همیشه حق شناس هم باشیم.

پس از این اظهارات آدینه که با تشویق ممتد تماشاگران همراه شد تندیس افتخاری جشن حافظ به رامین جوادی آهنگساز شناخته شده ایرانی سینمای هالیوود اهدا شد.

سپس ادامه مراسم را فرزاد حسنی به عهده گرفت. تندیس بهترین مستند اولین جایزه امشب بود که توسط بهاره رهنما و سروش صحت به آزاده موسوی و کوروش عطایی برای مستند "در جستجوی فریده" رسید.

این خبر در حال تکمیل است...

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا،تاریخ انتشار:20تیر1398،کدخبر:403880،ana.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
0
0
این بانوی اخلاق قطعا که باید این سیمرغ را دریافت میکرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین