پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۹۸۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶
کارشناس حوزه خانواده گفت: چرا باید یک زن محجبه برای خرید یک چادر معمولی حداقل یک میلیون تومان هزینه کند ولی قیمت انواع مانتوهای کوتاه و باز حتی کمتر از ۱۰۰ هزار تومان است؟

شعار سال: زهرا رضایی با اشاره به اجتماع مردمی عفاف و حجاب در سراسر کشور، برگزاری چنین مراسم‌هایی را باعث وحدت و انسجام فعالان این حوزه دانست و گفت: بسیاری از زنان، دختران و بانوان شهرهای مختلف کشور با چادر به عنوان نماد حجاب ملی حضور داشتند که این نشان‌‌دهنده اهمیت پاسداشت از حجاب برتر است.

وی بیان اینکه دشمنان برای ایجاد اسلام‌هراسی از هر ترفند و توطئه‌ای استفاده می‌کنند افزود: شاید این سخن زیاد تکرار شده باشد ولی به جهت اهمیت آن مجددا می‌گویم که دشمنان عقاید دختران و زنان ما را نشانه رفته‌اند و قصد دارند با استفاده از عملیات روانی قبح‌زدایی، بحث پوشش و حجاب را در جامعه اسلامی ما لوث کنند.

این کارشناس حوزه زنان و خانواده با بیان اینکه چادر به عنوان حجاب برتر بیشتر مورد هجمه دشمن قرار گرفته است، از افزایش سه و چهار برابری قیمت آن در ماه‌‌های اخیر انتقاد کرد و گفت: چرا باید یک زن محجبه برای خرید یک چادر مشکی معمولی حداقل یک میلیون تومان هزینه کند ولی انواع مانتوهایی که حداقل‌های حجاب هم با پوشیدن آن رعایت نمی‌شود قیمتی حتی کمتر از ۱۰۰ هزار تومان دارد؟

رضایی افزود: مگر می‌شود برای نازل‌ترین اجناس مثل سنگ پا و چوب بستنی ارز دولتی داده شود ولی برای واردات چادر مشکی که ستون حفظ حجاب در جامعه و برای زنان عفیفه و محجبه است ارز دولتی تخصیص نیابد؟

وی خواستار ورود نهادهای نظارتی به این موضوع شد و گفت: بسیاری از فعالان حوزه حجاب و عفاف با سختی در حال تلاش برای بهبود وضعیت حجاب در کشور هستند که دولت باید از آنان پشتیبانی و حمایت کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی آنا، تاریخ انتشار 21تیر 98، کد خبر: 403884، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
0
0
کلا پارچه گرون شده قیمت کدوم پارجه ای ارزون مونده که چادر ارزون بمونه چرا الکی جو میدید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین