پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۰۱۶۷
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان گفت: ۵۴ هزار و ۴۳۰ تن ذرت تراریخته دامی وارداتی با مجوز دامپزشکی این استان به اقصی نقاط کشور حمل شد.

شعار سال: «مرتضی ذوالفقاری» اظهار داشت: مجوز بهداشتی حمل توسط دامپزشکی سیستان و بلوچستان برای ۵۴ هزار و ۴۳۰ تن ذرت تراریخته دامی وارداتی از مبدا بندر شهید بهشتی چابهار به سایر نقاط کشور صادر شد.

وی گفت: این محموله به‌منظور تأمین مواد اولیه خوراک دام و طیور با کشتی از مبدأ برزیل در بندر شهید بهشتی چابهار تخلیه شد و از ابتدای ورود به بندر پس از نمونه برداری و انجام آزمایش‌های لازم توسط دامپزشکی استان مجوز تخلیه دریافت کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان افزود: این محموله پس از اخذ مجوزهای لازم و تحت نظارت کامل بهداشتی بارگیری و به مقصد کارخانه‌های خوراک دام و طیور و مرغداری‌های کشور حمل شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی حکیم مهر، تاریخ 21 تیر 98، کد مطلب: 50427: www.hakimemehr.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین