پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۰۲۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
تحلیلگر سیاسی پاکستانی با اشاره به حمایت همه‌جانبه جمهوری اسلامی ایران از فلسطین گفت: معامله قرن نیز مانند طرح‌های سابق آمریکا و رژیم صهیونیستی با شکست مواجه خواهد شد.
شعار سال: تحلیلگر سیاسی پاکستانی با اشاره به حمایت همه‌جانبه جمهوری اسلامی ایران از فلسطین گفت: معامله قرن نیز مانند طرح‌های سابق آمریکا و رژیم صهیونیستی با شکست مواجه خواهد شد.

مولانا جهان زیب علی جعفری در خصوص معامله قرن و شکست اجلاس منامه گفت: طرح «معامله قرن» که رئیس‌جمهور آمریکا و دامادش برای فلسطین می‌خواهند پیاده کنند، برای این است که فلسطینیان مخاطب رادیو پشتوی معاونت برون‌مرزی صداوسیما در برابر حل‌وفصل مسائل اقتصادی از حقوق خود بگذرند.

این تحلیلگر سیاسی و مخاطب رادیو پشتوی معاونت برون‌مرزی صداوسیما ادامه داد: در همین رابطه نشستی در منامه نیز برگزار شد که البته با شکست مواجه شد. رژیم صهیونیستی، آمریکا و عربستان سعی دارند که مردم فلسطین را از خاک خود بیرون و سوریه را نیز از بلندی‌های جولان محروم کنند، هدفشان این است که رژیم صهیونیستی را گسترش دهند، اشغال فلسطین توسط این رژیم را قانونی کنند و بگویند که فلسطین دیگر هیچ حقی ندارد و اینجا متعلق به صهیونیست‌هاست. آن‌ها می‌خواهند جهاد چند دهه فلسطینیان علیه اشغالگران صهیونیستی را با پول بخرند و با پول این معامله را انجام دهند ولی مردم فلسطین هیچ‌وقت حاضر نخواهند شد که از خون شهدای راه مبارزه با صهیونیسم بگذرند و اعلام کرده‌اند که «معامله قرن» را به‌هیچ‌عنوان قبول ندارند و از حق خود نمی‌گذرند.

مولانا جعفری با اشاره به اینکه بخشی از فشار شدید سیاسی و اقتصادی آمریکا علیه ایران به خاطر حمایت همه‌جانبه جمهوری اسلامی ایران از فلسطین است، گفت: این طرح نیز مانند طرح‌های سابق آمریکا و رژیم صهیونیستی با شکست مواجه خواهد شد. بیشتر کشورهای اسلامی دیگر نیز طرح «معامله قرن» را محکوم کرده‌اند و این‌ یک طرح محکوم به شکست است.

مدیر مدرسه رسول اعظم ایبت آباد در پایان گفت: اگر امت اسلامی در برابر طرح «معامله قرن» ایستادگی نکنند، این طرح تنها به فلسطین محدود نخواهد شد، بلکه آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌خواهند که همه کشورهای اسلامی جهان را تحت سلطه خود قرار دهند و متأسفانه بیشتر کشورهای اسلامی در برابر آنان ایستادگی نمی‌کنند ولی اگر امت اسلامی بیدار نشود، اقدامات سلطه‌طلبانه آمریکا و صهیونیست‌ها تنها به فلسطین محدود نخواهد ماند؛ همان‌طور که علیه ایران و تا حدودی علیه پاکستان اعمال فشار کرده‌اند. لذا مسلمانان جهان باید علیه این طرح شیطانی ایستادگی کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی (آنا)، تاریخ انتشار: 23 تیر 1398، کدخبر: 404178 ، www.ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
0
0
مهم اینه که امریکت هیچ غلطی نمیتونه بکنه :)
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین