پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۲۲۰۵۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
استاندار تهران با اشاره به حذف ویزای اربعین، گفت: این اقدام سبب افزایش حضور زائران در پیاده روی اربعین می شود.

شعار سال: انوشیروان محسنی بندپی صبح یکشنبه در نشست مشترک سفیر عراق اظهار داشت: آمادگی کامل داریم تا سطح روابط تجاری با کشور عراق را در همه زمینه‌ها ارتقا ببخشیم.

محسنی بند پی با اشاره به اینکه استان تهران بیشترین فارغ التحصیل رشته‌های فنی و مهندسی را دارد افزود: با توجه به این پتانسیل ویژه می‌توانیم از این ظرفیت در کشور عراق استفاده کنیم.

وی گفت: استان تهران همچنین آمادگی لازم برای مشارکت در زمینه ساخت مسکن را در کشور عراق دارد.

استاندارتهران در ادامه به انتخاب سفیر جدید عراق در ایران که سابقه کار در کشورهای اروپایی را دارد اشاره کرد و بیان داشت: این موضوع نشان از اهمیت راهبردی دو کشور ایران و عراق دارد و امیدوارم در شرایط حساس کنونی بیش از گذشته شاهد ارتقای سطح روابط در زمینه‌های مختلف بین دو کشور باشیم.

محسنی بند پی هدف اصلی از برگزاری این نشست را اتخاذ تمهیدات لازم در خصوص برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم اربعین عنوان کرد و افزود: اربعین نماد وحدت و همدلی بین مردم مسلمان دنیا است و امسال با حذف ویزای اربعین از سوی کشور عراق پیش بینی می‌شود که حجم زیادی از زائرین ایرانی برای پیاده روی اربعین اقدام کنند.

وی اظهار داشت: آمادگی کامل داریم تا در زمینه‌های اقتصادی و جذب سرمایه گذاری خارجی با هماهنگی اتاق بازرگانی و شرکت شهرک‌های صنعتی اقدام کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 23 تیر 98، کد مطلب: 4665793: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
0
0
بله میشود ولی اخه چه کاریه تو این جمعیت میشه مگه زیارت کرد اخه این حرکت چیه واقعا هرسالم کلی تلفات میده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین