پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۲۰۶۸۵
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۷
رئیس کل بیمه مرکزی گفت: مقرر شده سایپا در یک بازه زمانی کوتاه مدت نسبت به پرداخت مطالبات اقدام کند و شرکت‌های بیمه نیز باید نسبت به صدور بیمه نامه شخص ثالث در مورد خودروهای سایپا اقدام کنند.

شعارسال: رئیس کل بیمه مرکزی گفت: مقرر شده سایپا در یک بازه زمانی کوتاه مدت نسبت به پرداخت مطالبات اقدام کند و شرکت‌های بیمه نیز باید نسبت به صدور بیمه نامه شخص ثالث در مورد خودروهای سایپا اقدام کنند.

غلامرضا سلیمانی در واکنش به خبری مبنی بر اینکه «بیمه مرکزی به دلیل افزایش بدهی شرکت سایپا به شرکت‌های بیمه، صدور بیمه‌نامه خودروهای آماده تحویل این شرکت را متوقف کرده است»، گفت: در مورد شرکت سایپا با جلساتی که مجموعه سندیکا با این شرکت داشته است، مقرر شد تا این شرکت در یک بازه زمانی کوتاه نسبت به پرداخت مطالبات اقدام کند و شرکت‌های بیمه نیز باید نسبت به صدور بیمه نامه شخص ثالث در مورد خودروهای سایپا اقدام کنند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 23تیر1398 ، کدخبر: 4666577: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین