پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۱۰۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۹
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: شانتاژهای تبلیغاتی غرب در مورد مذاکره موشکی با ایران نتیجه استیصال و ناامیدش نسبت به کشور است، انقلاب اسلامی ایران نفوذناپذیر و در مواضع خود کاملاً پایدار است، لذا غرب از چنین رفتارهایی چیزی عایدش نخواهد شد.
شعارسال: محمد ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در خصوص شانتاژ تبلیغاتی یکی از رسانه‌های غربی مبنی بر مذاکره ایران بر سر موضوع موشکی، با اشاره به خطوط قرمز جمهوری اسلامی که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی ترسیم‌شده، گفت: موضوع موشکی ایران نیز یکی از این خطوط قرمز است و مذاکره در مورد آن را هیچ‌یک از مسئولین نظام اسلامی نمی‌پذیرد.

وی با اشاره به شیطنت غرب و آمریکا در این مسئله گفت: غرب که در تمامی راهبردهای خود دچار شکست شده است، امروز از یک صحبتی که وزیر امور خارجه کشورمان انجام داده مبنی بر اینکه منطق ما منطق مذاکره است و از گفتگو عقب‌نشینی نمی‌کنیم، با شیطنت رسانه‌ای آن را تعبیر به مذاکره ایران بر سر مسائل موشکی‌اش کرده است.

هیچ مسئولی در کشور مذاکره موشکی را نمی‌پذیرد

رضایی افزود: نه ظریف این صحبت را گفته و نه هیچ‌یک از مسئولین کشور چنین نظری دارند. امروز تمامی ارکان کشور و مسئولین متحد و منسجم هستند و مواضع مشترکی دارند. رهبر انقلاب نیز راهبرد کشور را تعیین کرده‌اند، بنابراین به‌هیچ‌وجه مذاکره‌ای با آمریکایی‌ها و هیچ کشور دیگری در حوزه مسائل موشکی و منطقه‌ای صورت نخواهد گرفت.

شانتاژهای تبلیغاتی غرب نتیجه استیصال اوست

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی چنین شانتاژهای تبلیغاتی را نتیجه استیصال و ناامیدی غرب نسبت به جمهوری اسلامی دانست و افزود: انقلاب اسلامی ایران نفوذناپذیر و در مواضع خود کاملاً پایدار است، لذا غرب از چنین رفتارهایی چیزی عایدش نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در داخل کشور نیز همه باید هوشیار باشند چراکه ایجاد رخنه و شکاف درون کشور از حربه‌های دشمن است. البته همه مردم و مسئولین کاملاً به این موضوع واقف هستند و با توجه به روشن بودن راهبردهای کشور، کسی در دام غربی‌ها نخواهد افتاد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه اطلاع رسانی راه دانا ، تاریخ 26 تیر 1398 ، کدخبر: 1504619 ، www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
0
0
پشت پرده چی؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین