پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۱۱۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۳
مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز گفت: ۱۱ نقطه از سطح شهر تبریز برای ساماندهی دستفروشان اختصاص یافت.

شعارسال: مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز گفت: ۱۱ نقطه از سطح شهر تبریز برای ساماندهی دستفروشان اختصاص یافت.

 ابراهیم محمدی با بیان این خبر از دستفروشان درخواست کرد که با مراجعه به سامانه bazar.tabriz.ir ثبت نام کرده و به طور دقیق به سوالات پاسخ بدهند.

محمدی افزود: افرادی که به هر عنوان امکان دسترسی به سامانه مذکور را ندارند، می‌توانند با مراجعه به محل سبزه میدان به صورت حضوری مدارک لازم را ارائه کرده و نام نویسی کنند.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز مهلت ثبت نام در طرح سامانه دستفروشان را ۵ مرداد اعلام کرد و گفت: در اجرای این طرح کلیه وانت بارها و دستفروشان نیز در قالب بازارهای هفتگی در نقاط مختلف شهر ساماندهی می‌شوند.

محمدی افزود: با توجه به اینکه قصد داریم افراد در نزدیک نقطه‌ای که هم اکنون در حال دستفروشی هستند، ساماندهی شوند پاسخ به سوالات سامانه از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز گفت: تمام بررسی‌های لازم در خصوص مکان‌های تعریف شده، در کمیته امکان سنجی و مکان یابی که متشکل نمایندگان دستگاه‌های مختلف و مناطق شهرداری تبریز بوده بررسی و تأیید شده است.

او موفقیت این طرح را در گرو همکاری و همراهی تمام دستگاه‌ها با شهرداری دانست و گفت: نقاط تعیین شده به‌زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

محمدی تاکید کرد: با وجود آنکه در قانون برای شهرداری در خصوص ساماندهی دستفروشان تکلیفی تعیین نشده است اما شهرداری تبریز در راستای تحقق عدالت اجتماعی و ایجاد درآمد برای این قشر جامعه که از افراد کم برخوردار هستند، اقدام به اجرای این طرح کرده است.


شعار سال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری ایسنا ،تاریخ انتشار:26  تیر1398،کدخبر: 98042613716،www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
0
0
بسیار هم عالی کاش تو تهرانم یه همچین کاری میکرد شهرداری بدون پول البته نه که خیابان و بفروشه به این زحمت کشان
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین