پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۱۲۹۰
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸
برانکو از پرسپولیس شکایت کرده است. استقلال درگیر شکایت مهاجم کرواتی است که در یک فصل، تنها به اندازه انگشتان یک دست گل زده است. گفته می‌شود بودیمیر و پاتوسی دیگر کسانی هستند که در صف شکایت از پرسپولیس و استقلال قرار دارند. به اینها شفر و مربی‌های کروات پرسپولیس را هم اضافه کنید.
شعار سال :فیفا در پایان هر فصل فوتبالی با سیلی از شکایت‌های بازیکنان و مربیان خارجی از تیم‌های ایرانی روبرو می‌شود.

 برانکو از پرسپولیس شکایت کرده است. استقلال درگیر شکایت مهاجم کرواتی است که در یک فصل، تنها به اندازه انگشتان یک دست گل زده است.

آنگونه که از شواهد پیداست شکایت‌های دیگری هم در راه است. گفته می‌شود بودیمیر و پاتوسی دیگر کسانی هستند که در صف شکایت از پرسپولیس و استقلال قرار دارند. به اینها شفر و مربی‌های کروات پرسپولیس را هم اضافه کنید.

فیفا در پایان هر فصل فوتبالی با سیلی از شکایت‌های بازیکنان و مربیان خارجی از تیم‌های ایرانی روبرو می‌شود. شکایت‌هایی که در بسیاری از آنها ایرانی‌ها محکوم و مجبور می‌شوند با زور فیفا بدهی خود را به صورت دلار به طرف مقابل پرداخت کنند.

این نوع مدیریت را مادربزرگ مرحوم من هم بلد بود

جالب است اسم اینگونه تیم داری را مدیریت هم می‌گذارند؟ واقعا اگر سیستم مدیریت این است که ما بازیکن و مربی را بخریم، پولش را ندهیم و بعد برویم تا مدیر بعدی این پول را به زور فیفا بدهد، مادر بزرگ مرحوم من هم می‌توانست اینگونه مدیریت کند.

به خدا اگر این اتفاقات در کشورهای پیشرفته و یا در حال توسعه می‌افتاد، دادگاه پشت دادگاه برای این همه حیف و میل کردن پول مردم تشکیل می‌شد.

چطور این مدیران در موفقیت‌ها و گرفتن پاداش‌ها سینه سپر می‌کنند و جلو می‌آیند اما در زمینه شکست‌ها و بدهی‌ها انگار نه انگار!

هر مدیری به کرسی ریاست این دو باشگاه تکیه می‌زند، می‌گوید در حال پرداخت بدهی‌های مدیران قبلی است. بعد همین مدیر کوهی از بدهی‌ها را به دوش مدیر بعدی می‌گذارد و می‌رود.

دقیقا وزارت ورزش به عنوان مسئول این دو باشگاه چه می‎‌کند؟ با این همه بدهی و سابقه محکومیت چرا دوباره اجازه داده می‌شود بازیکنان و مربی‌های خارجی وارد این دو باشگاه شوند؟

چرا حسابرسی درست از این باشگاه‌ها انجام نمی‌شود و چرا مدیران این دو باشگاه با میزان بدهی‌هایی که به باور آورده‌اند، جرا محاکمه نشده‌اند و از آنها در مورد دوران مدیریت‌شان سوال نمی‌شود؟

این همه سال از عمر این دوباشگاه می‌گذرد، دو جین مدیر آمدند و رفتند اما همچنان آبی‌ها و قرمزها برای تمرین کردن در‌به‌در به دنبال زمین تمرین هستند. اگر نبود هدیه محمد دادکان رییس پیشین فدراسیون فوتبال ایران، این دوباشگاه ساختمان هم نداشتند.

آدم‌ها به پرسپولیس و استقلال می‌آیند، مشهور می‌شوند و بعد به راحتی می‌روند بدون اینکه به کسی در مورد دوران مدیریت خود پاسخ بدهند.

کاش در مجلس از وزیر ورزش سوال می‌کردند که آقای سلطانی‌فر چرا پرونده پروپئیچ وارد این مرحله شده است که ممکن است استقلال با دو پنجره بسته نقل و  انتقالات روبرو شود؟ زمان آقای افشار زاده و افتخاری چرا به این پرونده رسیدگی نشد؟ چرا بازیکنی که حاضر بوده است با 30 هزار دلار قرار داد خود را با استقلال فسخ کند حالا می‌گوید 364 هزار دلار می‌خواهد؟

از وزیر ورزش سوال کنند چرا باید در این اوضاع بد اقتصاد کشور باید چند صد هزار دلار به برانکو بدهیم، درحالی که می‌شد به راحتی به او توافق کرد و پول این مربی سرشناس را پرداخت کرد؟

آقای سلطانی فر دقیقا مدیرانی که شما منصوب می‌کنید در این باشگاه‌ها چه می‌کنند؟

وضعیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، نمونه‌ای از سبک مدیریت در ایران است. به همین اندازه فشل و غیرپاسخگو

 شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصر ایران ،تاریخ انتشار:27تیر1398،کدخبر:679495،www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین