پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۱۴۵۲
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۱
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه ایجاد ناامنی اقتصادی محاربه با خدا است، گفت: بهم ریختن امنیت جامعه با ربا و یا شورش را خداوند متعال جنگ با خودش معرفی کرده است.

شعارسال: امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه ایجاد ناامنی اقتصادی محاربه با خدا است، گفت: بهم ریختن امنیت جامعه با ربا و یا شورش را خداوند متعال جنگ با خودش معرفی کرده است.

 به نقل از خبرگزاری ها، حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی روز جمعه در مراسم دعای ندبه در محل حسینیه عاشقان ثارالله شهر زنجان با بیان اینکه ایستادگی ملت ایران در برابر زیاده خواهان ادامه دارد، گفت: ملت ایران در طول ۴۰ سال گذشته با صلابت در برابر استکبار ایستاده و مردم شجاع ایران این بار هم در برابر زیاده خواهی دشمنان نظام اسلامی به ویژه آمریکایی‌ها سربلند خواهد شد.

وی ادمه داد: ملت مقاوم ایران نشان داده‌اند که راه شهدا و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را با اقتدار ادامه می‌دهند و در این میان با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب همواره پیروز صحنه‌های سیاسی اجتماعی نظام بین‌الملل خواهد شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی با بیان اینکه اینکه امام خمینی (ره) با اتکا به ملکوت در مقابل آمریکا، شوروی، فرانسه، انگلیس و بسیاری از کشورهای مخالف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستادگی کردند، اظهار داشت: برخی مسئولان کشور چون ملکوت ندارند، می‌گویند چه می‌شود و می‌ترسند.

وی یادآوری کرد: امام خمینی (ره) هرگز از محاصره، تحریم و هیچکدام از تهدیدات دشمنان نمی‌ترسید و مقام معظم رهبری نیز هرگز از تهدیدات دشمنان نمی‌ترسند چون به رزاق بودن خداوند اعتماد و یقین دارند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به هشدارهای رهبرمعظم انقلاب در خصوص اعتماد نکردن به وعده‌های آمریکا و غرب، گفت: رهبری بارها به مسئولان هشدار دادند که به وعده‌های آمریکا و اروپا اعتماد نکنید، که این کشورها غیرقابل اعتماد هستند.

حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی در ادامه با با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم از ۲ گروه به عنوان محارب نام برده است، افزود: کسانی که امنیت جامعه را بهم می‌ریزند و علیه کشور اسلحه بدست می‌گیرد محارب هستند.

وی با بیان اینکه متاسفانه عده‌ای بدون توجه به محاربه بودن کارشان، ربا می‌خورند و مشکل درست می‌کنند، افزود: خداوند پاداش کسانی که با خودش معامله کنند را هزاران برابر می‌دهد.

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر لزوم پرهیز از بازی‌های سیاسی در کشور، گفت: دشمن می‌خواهد با بازی‌های سیاسی جامعه و به خصوص نسل جوان را به لجن مادیت بکشاند.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب ، تاریخ انتشار 28 تیر 98، کد خبر:490386 ،www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین