پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۱۵۴۹
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۴
آذری جهرمی با انتشار پستی در توییتری که فیلتر است، از تبدیل ADSL خانگی به سرویس‌های پرسرعت VDSL از فردا خبر داد. وزیر ارتباط از امکان تبدیل ADSL به VDSL و چهاربرابر شدن سرعت اینترنت از فردا خبر داد و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

شعار سال: محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان با انتشار پستی در صفحه توئیتر خود، از تبدیل ADSL خانگی به سرویس‌های پرسرعت VDSL خبر داد. همانطور که در تصویر بالا می بینید آذری جهرمی نوشت:

از فردا امکان تبدیل ADSL خانگی به سرویس‌های پرسرعت VDSL فراهم می شه، چهار برابر سرعت فعلی! خوبه بنظرتون؟

نکته ای که وجود دارد این است که توییت وزیر به صورت رسمی در تاریخ امروز ۱۸ جولای یا ۲۷ تیر ۹۸ منتشر شده و گفته می شود که از فردا می توانید ADSL را به VDSL تبدیل کنید. خب فردا که می شود جمعه! اگر هم بخواهیم بر این اساس صحبت کنیم که منظور وزیر از فردا، همین پنج شنبه امروز باشد باز هم هنوز خبری از طرح های تبدیل و شرایط انجام تبدیل ADSL به VDSL نیست.

دو هفته پیش بود که در ترنجی خوانده بودیمطبق نظرسنجی وزارت ارتباطات مردم با افزایش قیمت اینترنت در ازای ارتقا از ADSL به VDSL موافقند. نظر شما دربارهوی دی اس ال چیست؟ شما در صورت افزایش سرعت اینترنت حاضر به پرداخت هزینه بیشتر هستید؟ در روزهای آتی باید منتظر باشیم تا ببینیم جه طرح‌هایی ارایه خواهد شد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت ترنج، تاریخ 27 تیر 98، کد مطلب: -: www.toranji.ir



اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین