پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۱۵۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
رئیس پژوهشگاه فضایی ایران گفت: با توجه به اینکه کارخانه نوآوری این پژوهشگاه برای تأسیس و برنامه ریزی کامل نیاز به زمان دارد، پیش‌بینی می‌کنیم تا آخر امسال این کارخانه راه‌اندازی شود.
شعار سال : حسین صمیمی رئیس پژوهشگاه فضایی ایران  درباره راه‌اندازی کارخانه نوآوری این پژوهشگاه توضیح داد: تعامل زیادی با شتاب‌دهنده‌ها داریم تا بتوانیم تیم‌های استارتاپی در حوزه فضایی را حمایت کنیم. البته تا سطحی از فعالیت استارتاپ‌ها توسط شتاب‌دهنده‌ها حمایت می‌شود و پس از آن پژوهشگاه در این موضوع ورود کرده و برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری برای رشد استارتاپ‌ها را انجام می‌دهد.
وی افزود: بر این اساس در شهر اصفهان و در نزدیکی شهرک صنعتی اصفهان می‌خواهیم کارخانه نوآوری را راه‌اندازی کنیم. این کارخانه به دلیل آنکه در آن منطقه سوله‌های بزرگی وجود دارد در آن منطقه احداث می‌شود و در ابتدای امر با یک سوله کار را شروع می‌کنیم تا در ادامه فضای کار را گسترش دهیم.
رئیس پژوهشگاه فضایی ایران در ادامه بیان کرد: این فضای کار اشتراکی باعث می‌شود تا شتاب‌دهنده‌ها نیز از این منطقه بازدید کرده و از فعالیت‌های استارتاپ‌ها حمایت کنند.
صمیمی ادامه داد: یکی از محاسن ایجاد این کارخانه نوآوری در آن منطقه این است که نیروی جوان و متخصص فراوان می‌تواند از تجربیات ارزشمند پژوهشگاه که با دستگاه‌های اجرایی دارد استفاده کند تا ورود استارتاپ‌ها به بازار تسهیل شود.
وی تأکید کرد: استارت این کار زده شده و با معاونت علمی و چند نهاد دیگر فعالیت ابتدایی این موضوع انجام شده تا به محض نهایی شدن این کارخانه راه‌اندازی شود.
رئیس پژوهشگاه فضایی ایران در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کارخانه نوآوری برای تأسیس و ایجاد طرح کامل نیاز به زمان دارد، پیش‌بینی می‌کنیم تا آخر امسال این کارخانه راه‌اندازی شود.

شعار سال،بااندکی اضافات وتلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار: 29 تیرماه 1398، کدخبر:www.farsnews.com13980423000423
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
0
0
با اینهمه پیشرفت های فضایی و تکنولوژی راه اندازی این مهم بسیار موثر میتونه باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین