پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۱۹۲۸
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۵
لیلا صوفی زاده رئیس کمیته بانوان فدراسیون فوتبال به جای وقت گذاشتن و خدمت رسانی به دختران زحمت کش این مملکت به دنبال اهدا ف شخصی است. تمام هم و غمش گرفتن کرسی در AFC است و دیگر مجالی برای خدمت به فوتبال بانوان ایران ندارد.
شعار سال:رئیس کمیته بانوان فدراسیون فوتبال تمام هم و غمش گرفتن کرسی در AFC است و دیگر مجالی برای خدمت به فوتبال بانوان ایران ندارد.
فوتبال آسیا منظم است،داخلی ها را دریابید
  لیلا صوفی زاده رئیس کمیته بانوان فدراسیون فوتبال به جای وقت گذاشتن و خدمت رسانی به دختران زحمت کش این مملکت به دنبال اهدا ف شخصی است. آرزو‌های دور و دراز این مدیر در کمیته بانوان به جایی رسیده است که مجال انجام وظیفه‌ای را که بر عهده دارد از او گرفته است. به نظر می‌رسد خانم مدیر این روز ها به جای صرف وقت برای اینهمه مشکل در بخش بانوان به دنبال کسب کرسی های بین المللی است که البته با این بخش موافقیم که باید با این روش بتوانیم کرسی ها را کسب کنیم و در دیپلماسی بین المللی هم قوی عمل کنیم اما این روز ها در  فوتبال داخلی نیاز بیشتری به مدیریت است تا فوتبال آسیا!

سال گذشته لیلا صوفی زاده  در مرداد ماه ۹۷ دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا را با تدریس میترا چین سری گذراند. صوفی زاده که اکنون به عنوان یک مدیر مشغول به فعالیت است به نظر نمی رسد که بخواهد در حوزه مربیگری هم وارد شود اما سوال خیلی از کارشناسان این است که هدف او از شرکت در این کلاس چه بوده است؟

  شواهد نشان می دهند این مدیر  شاید می خواهد رقیبانش را با خانه نشین کردن و به کارگیری آقایان حذف کند، او با بهانه خدمت به فوتبال بانوان حسین عبدی و علیرضا رعدی را با عنوان مشاوران فنی به تیم های ملی بانوان آورد و به خاطر حضور آن ها بانوان از عرصه فعالیت ورزشی کنار گذاشته شدند  در صورتیکه شهرزاد مظفر با تلاش بسیار تیم ملی فوتسال بانوان  را قهرمان آسیا کرد و به همگان نشان داد که نیازی به حضور آقایان نیست. اما متاسفانه پس از بازگشت تیم ملی به ایران، مدیریت فدراسیون نتوانست مربی تیم قهرمان یعنی شهرزاد مظفر را حفظ کند و چنین مربی باارزشی را از دست داد.
فوتبال آسیا منظم است،داخلی ها را دریابید
خانم مدیر در دوران فعالیتش در یکسری از سفر های غیر ضروری حضور یافت و در مسابقات برون مرزی همراه ملی پوشان بود در صورتیکه در سایر فدراسیون ها نایب رییس بخش بانوان به همراه کاروان تیم ملی به مسابقات برون مرزی اعزام نمی شود، او حتی  از نزدیک شاهد مسابقات جام جهانی زنان فرانسه در سال جاری بود، رفتن به سفر های خارجی متعدد شک تعداد زیادی از کارشناسان را برانگیخت که  شاید این سفر های غیر ضروری راهی برای کسب کرسی های برون مرزی باشد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان،تاریخ انتشار:30تیر1398،کدخبر:7002072،www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین