پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۲۰۰۵
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۲
مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور از فعالیت ٣٥ هزار زندانی شاغل حقوق بگیر در زندان‌های کشور خبر داد و گفت: این زندانیان بیش از ٣ هزار قلم کالا تولید می کنند که در بازار مصرف عرضه می‌شود.

شعارسال: رحیم مطهرنژاد در حاشیه بازدید از بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ در جمع خبرنگاران، گفت: طی ٧ سال گذشته با کمک سازمان زندان‌ها و سازمان امور فنی و حرفه‌ای کشور، ٥٠٠ هزار زندانی آموزش فنی حرفه‌ای دیدند و گواهینامه دریافت کردند.

وی ادامه داد: به منظور استفاده بهینه از منابع آب، ٥ هزار از ١٥ هزار هکتار زمین های در اختیار را به آییاری مکانیزه مجهز کرده است.

مطهرنژاد با اشاره به افزایش تعداد گلخانه‌ها از ١٠ واحد در سال ٩٠ به ٤٠ واحد در سال ٩٧، اظهار کرد: ٧ هزار متر مربع اراضی گلخانه ای در این ٧ سال به ٧٥ هزار متر مربع افزایش یافت. همچنین ٧٣٠هکتار باغ پسته و میوه طی هفت سال به باغ‌های تحت پوشش بنیاد تعاون اضافه شده است.

وی اضافه کرد: مددجویان در این هفت سال، ٢٥ میلیون دست لباس تولید کردند.

مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان با تاکید بر اهمیت اشتغالزایی برای زندانیان، گفت: زندانیان در حین تحمل حبس و پس از آزادی به کار نیاز دارند لذا از خیرینی که زندانی آزاد می کنند می خواهم ستادهای خیرین اشتغال هم تشکیل دهند و موجبات اشتغال این دسته از زندانیان را فراهم سازند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 29تیر1398 ، کدخبر: 98042915263: www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین