پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۲۱۲۶
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵
سازمان‌های امنیتی به نظر من باید وضعیت آقای کریمی‌قدوسی، هم موضوع تابعیت او و هم حضورش در جبهه و هم رفتارهایش را بررسی کنند.من معتقدم که رفتار کریمی‌قدوسی به مملکت آسیب می‌زند و تنش قومی و مذهبی در کشور ایجاد می‌کند. این اقدامات یا از سر جهالت است یا از سر برنامه‌ریزی.
شعار سال:سازمان‌های امنیتی به نظر من باید وضعیت آقای کریمی‌قدوسی، هم موضوع تابعیت او و هم حضورش در جبهه و هم رفتارهایش را بررسی کنند. یک نفر بلند شود و بگوید کریمی‌قدوسی نماینده شورای نگهبان و رهبری است یا خیر؟

روزنامه اعتماد در مصاحبه با جلیل رحیمی‌جهان‌آبادی، نماینده اصلاح‌طلب مردم تایباد در مجلس شورای اسلامی در باره اظهارات دیروزش در مجلس، علیه کریمی قدوسی پاسخ داده است.

وی گفته است:

*این موضوع را مسوولان قضایی و امنیتی کشور باید پاسخ دهندکه وقتی فردی به این حد به مسوولان عالیرتبه مملکت می‌تازد و به هرکسی که دلسوز این مملکت است و رهبری و قانون اساسی را قبول دارد و آنان را متهم به ضدانقلاب می‌کند، چرا با او برخوردی صورت نمی‌گیرد. اگر با او برخوردی شده و ما بی‌خبریم، بگویند که چه برخوردی با او صورت گرفته است. چه زمانی محکوم شده است.

*من معتقدم که رفتار کریمی‌قدوسی به مملکت آسیب می‌زند و تنش قومی و مذهبی در کشور ایجاد می‌کند. این اقدامات یا از سر جهالت است یا از سر برنامه‌ریزی.

*آیا دستگاه با شرافت وزارت اطلاعات توانایی شناسایی جاسوسان را در این کشور ندارد که کریمی‌قدوسی این افراد را شناسایی می‌کند؟ چرا آقای کریمی‌قدوسی به وزارت اطلاعات و وزارت امور خارجه و نمایندگان مجلس توهین می‌کند؟ مگر ما برده کریمی‌قدوسی هستیم؟ آقای کریمی‌قدوسی نگاه کند به چه افرادی توهین کرده است؟

*سازمان‌های امنیتی به نظر من باید وضعیت آقای کریمی‌قدوسی، هم موضوع تابعیت او و هم حضورش در جبهه و هم رفتارهایش را بررسی کنند. یک نفر بلند شود و بگوید کریمی‌قدوسی نماینده شورای نگهبان و رهبری است یا خیر؟ رهبر معظم انقلاب آیا نیاز دارد که کریمی‌قدوسی از او نمایندگی کند؟ همه این مملکت سرباز رهبری هستند چه نیازی دارد که کریمی‌قدوسی مملکت را به خودی و غیرخودی تقسیم کند؟ چرا کریمی‌قدوسی به خودش حق می‌دهد به دیگران توهین کند؟

*حاضرم اگر کریمی‌قدوسی بخواهد در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان جلسه بگذاریم و موضوع را بررسی کنیم و ببینیم که رفتارهای ایشان خلاف شأن نمایندگی است یا اظهاراتی که کرده‌ام.

* وقتی می‌گویم کریمی‌قدوسی تابعیت افغانستانی دارد، قصدم توهین به مردم افغانستان نیست، مردم افغانستان مردمی شریف و باایمان هستند و من 4 سال در این کشور مسوولیت داشته‌ام و زندگی کرده‌ام اما سوال من این است که فردی که تابعیتش اکتسابی است و ذاتی نیست، می‌تواند نماینده مجلس شود یا خیر. اگر ایشان ایرانی‌الاصل هستند سابقه تابعیت خود و خانواده‌اش را اعلام کند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی فرارو،تاریخ انتشار:31تیر1398،کدخبر:406532،fararu.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین