پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۲۲۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳
فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به توان نظامی بالای جنبش انصارالله یمن گفت: مردم یمن با توکل به خدا و تکیه بر نیروهای خلاق و جوان خود توانستند به خوبی سعودی‌ها را زمین‌گیر کنند.
شعار سال: فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به توان نظامی بالای جنبش انصارالله یمن گفت: مردم یمن با توکل به خدا و تکیه بر نیروهای خلاق و جوان خود توانستند به خوبی سعودی‌ها را زمین‌گیر کنند.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری ، درباره حملات رژیم سعودی به مردم بی‌دفاع یمن و توان پهپادی انصارالله برای مقابله با این حملات اظهار کرد: انصارالله یمن متکی به اسلام و قرآن کریم است.

وی با تأکید بر اینکه انصارالله یمن توان موشکی و پهپادی بالایی دارد، ادامه داد: مردم یمن با توکل به خدا و تکیه بر نیروهای خلاق و جوان خود توانستند به خوبی سعودی‌ها را زمین‌گیر کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان خاطرنشان کرد: بر همه مسلمانان جهان واجب است که به  مردم بی‌دفاع و مظلوم یمن کمک کنند‌.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی (آنا)، تاریخ انتشار: 1 مرداد 1398، کدخبر: 406261 ، www.ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
0
0
انصارالله اگر یک همچین قدرتی نداشت عربستان و امارات تا حالا کل یمن رو جز خاک خودشون کرده بودن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین