پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۲۲۳۳۷
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: اولویت این صندوق قبل از شروع سال تحصیلی 98-99 رایزنی با 3 دستگاه متولی موادخوراکی برای تهیه اقلام مورد نیاز غذای دانشجویی برای دانشگاه‌ها است.
شعار سال: موضوع «بی کیفیتی غذای بوفه های دانشگاه » را مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستار گفت‌وگو با مسؤولان وزارت علوم شدند که خبرنگاران خبرگزاری فارس بر حسب وفای به عهد این موضوع را پیگیری کردند.
ناصر مطیعی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم درباره اقدامات انجام شده در رابطه بی کیفیتی غذای بوفه‌های دانشگاه گفت: صندوق رفاه دانشجویان برای تهیه اقلام مواد غذایی برای دانشگاه ها در حال رابزنی با وزارت جهاد کشاورزی، شرکت امور پشتیبانی دام و شرکت امور بازرگانی است.
با بیان اینکه حمایت از تهیه غذای دانشجویی در دستور کار قرار دارد، گفت: یکی از برنامه‌های صندوق رفاه دانشجویان برای سال تحصیلی جدید رایزنی با 3 دستگاه  متولی تهیه موادخوراکی برای تهیه اقلام غذایی برای  دانشگاه ها است که در این رابطه در حال برقراری تفاهم نامه هستیم.
مطیعی اضافه کرد: امسال با توجه به تورم و افزایش قیمت اقلام خوراکی این صندوق برای کمک به دانشگاه‌ها و کاهش هزینه های غذای دانشجویی در حال تلاش است تا با کمک دستگاه های متولی مواد خوراکی مورد نیاز دانشگاه ها را با قیمت مناسب تهیه و در اختیار آنها قرار دهد.
وی درباره مرحله دوم کمک صندوق رفاه برای تجهیز خوابگاه های دانشگاه ها ادامه داد: دومین پرداخت اعتبار کمکی این صندوق به دانشگاه ها بعد از بازدید کارشناسی از میزان پیشرفت فیزیکی بازسازی و همچنین تعمیر و تجهیز خوابگاه ها انجام می شود.

شعار سال،بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار: 1 مرداد 1398،کدخبر:www.farsnews.com13980431000960
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین