پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۲۳۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶
حزب الله لبنان دوشنبه شب در بیانیه ای جنایت های جدید رژیم صهیونیستی در تخریب ساختمان های مسکونی در جنوب شرق بیت المقدس را محکوم کرد و این نقشه را ناشی از توطئه آمریکا و برخی کشورهای عربی دانست.
شعار سال : به گزارش شبکه تلویزیونی "المنار" لبنان، در ادامه این بیانیه آمده است: برخی از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس با شتاب در حال عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل هستند و برقراری دوستی با این رژیم را فرصتی مغتنم می شمارند.
حزب الله آورده است: در همین راستا، رژیم بحرین نه تنها با برگزاری کنفرانس شکست خورده اقتصادی که مدتی پیش در منامه برگزار کرد، بلکه "خالد بن احمد آل خلیفه" وزیر امور خارجه دولت منامه (۲۹ تیر) با همتای صهیونیستی اش در واشنگتن دیدار و گفت وگو و در پی آن یک هیأت رسانه ای امروز با سفر به قدس با نخست وزیر این رژیم دیدار کرد.
در ادامه این بیانیه آمده است: حزب الله با محکومیت و ابراز انزجار از تلاش هایی که در راستای ضربه زدن به آرمان ملت فلسطین و قدس شریف صورت می گیرد، بر این باور است که تمامی این اقدامات در جهت سرپوش گذاشتن بر تمامی جنایت های صهیونیست در حق فلسطینی های ساکن بیت المقدس انجام می شود.
حزب الله ادامه داد: آخرین جنایت صهیونیست به ماجرای صبح روز دوشنبه باز می گردد که در جریان آن بلدوزرهای رژیم اشغالگر به کوی "وادی الحمص" در جنوب قدس شریف یورش بردند تا چند ساختمان که ده ها خانواده بیت المقدسی را در خود جای داده بود، تخریب کنند.
حزب الله این اقدامات را جنایت جنگی دانست و افزود: تخریب خانه های مردم با هدف بیرون راندن فلسطینی ها از خاک کشورشان، قطع ارتباط بیت المقدس از مناطق اطراف آن و افزایش گستره شهرکسازی صورت می گیرد.
اقدامات ضد بشری صهیونیستی از صبح دوشنبه با تخریب چندین منزل مسکونی در منطقه وادی الحمص در جنوب شرق قدس بار دیگر شدت گرفته است؛ این اقدامات که نقض آشکار قطعنامه‌های سازمان ملل متحد و قوانین جهانی است، تاکنون با واکنش‌های شدید منطقه‌ای و بین المللی رو به رو بوده است.
در همین راستا، اتحادیه اروپا و فرانسه به صورت جداگانه روز دوشنبه با غیرقانونی خواندن سیاست شهرک سازی صهیونیست‌ها، از تل آویو خواستند؛ تخریب منازل فلسطینیان را هرچه زودتر متوقف کند.
سازمان همکاری اسلامی، قطر، اردن و گروه‌های فلسطینی نیز این اقدام ضد فلسطینی را محکوم کردند.
سازمان آزادیبخش فلسطین (ساف) نیز این اقدام را محکوم کرد و خواستار جلسه اضطراری شورای امنیت سازمان ملل متحد برای بررسی زوایای این اقدام غیر انسانی شد.

شعار سال ،بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 1 مرداد 1398، کدخبر: 83407365،www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
0
0
دست خودی های دنیای اسلام در این خیانت آشکاره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین