پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۲۵۹۴
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
روایتی از دیداری که در آن سعد حریری می‌خواست مشکل اصلی لبنان را سلاح حزب‌الله مطرح کند ولی رهبر انقلاب به او از رمان گوژپشت نوتردام گفت، مشاهده می‌کنید.
شعار سال: روایتی از دیداری که در آن سعد حریری می‌خواست مشکل اصلی لبنان را سلاح حزب‌الله مطرح کند ولی رهبر انقلاب به او از رمان گوژپشت نوتردام گفت، مشاهده می‌کنید.

سعد حریری (نخست‌وزیر وقت لبنان) و هیئت همراه در آذرماه سال ۸۹  در تهران با حضرت آیت اللّه خامنه‌ای دیدار کردند. حضرت آیت اللّه خامنه‌ای در این دیدار با اشاره به تجاوزهای مستمر رژیم صهیونیستی به لبنان و ادامه انگیزه‌های تجاوزطلبانه این رژیم غاصب فرمودند: رژیم صهیونیستی اگر بتواند از بیروت و حتی طرابلس هم عبور خواهد کرد تا سوریه را محاصره کند اما تنها عامل بازدارنده رژیم غاصب اسرائیل، عامل مقاومت است.

ایشان با تأکید بر اینکه لبنان تنها کشور عربی است که توانسته رژیم صهیونیستی را شکست دهد، خاطرنشان کردند: مقاومت تنها عاملی است که دشمنان لبنان، توانایی ایستادگی در مقابل آن را ندارند، بنابراین باید قدر آن را دانست.

در ادامه روایت جالب طارق متری وزیر سابق فرهنگ لبنان در خصوص این دیدار را مشاهده می‌کنید؛ دیداری که در آن سعد حریری می‌خواست مشکل اصلی لبنان را سلاح حزب اللّه مطرح کند ولی قبل از آن رهبر انقلاب به او از رمان گوژپشت نوتردام گفت.

تعداد بازدید : 80


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 2 مرداد 1398، کدخبر: 7012055 ، www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین