پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۲۶۲۵
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری در پاسخ به پرسشی درباره انتشار لیستی از دوتابعیتی ها توسط یکی از نمایندگان مجلس در رسانه ها با بیان اینکه «ما خوشحال شدیم از اینکه این لیست را منتشر کردند».

شعار سال:محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهوری:

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری از انتشار لیست دوتابعیتی ها توسط یکی از نمایندگان مجلس استقبال کرد.

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری در حاشیه جلسه امروز هیئت وزیران در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره انتشار لیستی از دوتابعیتی ها توسط یکی از نمایندگان مجلس در رسانه ها با بیان اینکه «ما خوشحال شدیم از اینکه این لیست را منتشر کردند» بیان کرد: جلوی هر کدام از اسامی این لیست نوشته شده که بر اساس شواهد و قرائن تدوین شده است و این یعنی بر اساس شواهد راجع به هر کسی در هر جای دنیا هر چیزی را می توانید مطرح کنید و این معلوم می شود که حرف آقایان هیچ کدام پایه و اساسی ندارد.

وی افزود: ما نمی‌دانیم ریشه این افراد کجاست و از کجا آمده اند؛ این حرف ها را مطرح می‌کنند که کسی از آنها نپرسد شما از کجا آمده اید.

          
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی اعتماد آنلاین،تاریخ انتشار:2مرداد1398،کدخبر:324060،etemadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین