پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۲۶۹۵
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۹
سخنگوی قوه قضاییه جزئیات پرونده ۱۷ متهم جاسوسی برای آمریکا را اعلام کرد.غلامحسین اسماعیلی درباره جزئیات پرونده جاسوسان آمریکایی افزود: این پرونده دو بخش دارد که بخش اول آن به لحاظ اینکه متهمان افراد عادی بودند، در دادسرای امنیت و دادگاه انقلاب رسیدگی شد.
شعار سال:سخنگوی قوه قضاییه جزئیات پرونده ۱۷ متهم جاسوسی برای آمریکا را اعلام کرد
غلامحسین اسماعیلی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما درباره جزئیات پرونده جاسوسان آمریکایی افزود: این پرونده دو بخش دارد که بخش اول آن به لحاظ اینکه متهمان افراد عادی بودند، در دادسرای امنیت و دادگاه انقلاب رسیدگی شد.
تعداد بازدید : 3

وی گفت: برای این متهمان حبس‌های طولانی صادر شده است که هنوز قطعی نیست و در مرحله تجدیدنظرخواهی قرار دارد.
اسماعیلی ادامه داد: بخش دیگر پرونده این متهمان جاسوسی به سازمان قضایی نیرو‌های مسلح ارجاع شده، چون حوزه ماموریت آن‌ها یگان‌های نظامی و نیرو‌های مسلح بوده است و متهمان نیز از وابستگان به نیرو‌های مسلح بوده اند.
رئیس کل دادگستری استان تهران تصریح کرد: این بخش از پرونده در دادسرای نظامی منتهی به صدور کیفرخواست شده، اما هنوز دادگاه نظامی رای صادر نکرده است که به محض صدور رای متهمان، جزئیات آن اعلام می‌شود.
وی گفت: در این دو بخش از پرونده متهمان جاسوسی برای آمریکا، تعدادی از متهمان محکومیت گرفته اند، پرونده تعدادی هم در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح است و برخی از متهمان نیز تحت تعقیب قرار دارند و مجموع افراد شناسایی شده در این پرونده ۱۷ نفر هستند.
تعداد بازدید : 8

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صداوسیما ،تاریخ انتشار:2 مرداد1398،کدخبر:2483650،www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین