پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۲۹۵۹
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۹
مطهره شفیعی، دبیر سیاسی روزنامه آرمان ملی حاشیه‌های مطرح شده درباره‌ی مدیریت و تیم تحریریه‌ی این روزنامه و روزنامه‌ی آرمان امروز را غیرحرفه‌ای خواند و گفت: من ۷ سال‌ است که در روزنامه آرمان امروز مشغول به کار بودم و در تمام این سال‌ها حتی یکبار هم اثری از هوشمند سفیدی که مدعی است صاحب امتیاز روزنامه بوده در دفتر روزنامه ندیدم.
شعار سال:مطهره شفیعی، دبیر سیاسی روزنامه آرمان ملی حاشیه‌های مطرح شده درباره‌ی مدیریت و تیم تحریریه‌ی این روزنامه و روزنامه‌ی آرمان امروز را غیرحرفه‌ای خواند و گفت: من ۷ سال‌ است که در روزنامه آرمان امروز مشغول به کار بودم و در تمام این سال‌ها حتی یکبار هم اثری از هوشمند سفیدی که مدعی است صاحب امتیاز روزنامه بوده در دفتر روزنامه ندیدم.

او توضیح داد: ما همواره با آقای حسین عبداللهی مدیر مسوول و سردبیر روزنامه آرمان امروز کار می‌کردیم و تمام مسائل در روزنامه با مدیریت ایشان هدایت و راهبری می‌شد و اساسا شخصی به نام آقای «هوشمند سفیدی» حتی یک لحظه در روزنامه حضور نداشته است و صرفا از حاصل تلاش مدیر مسوول و سربیر و تحریریه و کادر روزنامه و یارانه اختصاصی میلیاردی سوء استفاده و بهره می‌برده است که اسناد و مدارک آنها هم موجود است و البته همگان می‌دانند. برای نمونه می‌توان به گرفتن کارت‌های هدیه و مبلغ سنگین از رییس وقت سازمان تامین اجتماعی (سعید مرتضوی!) اشاره کرد که توسط هیات تحقیق و تفحص مجلس (سند ۱۳۳۴ این هیات) مستندات آن جمع آوری و در صحن علنی مجلس شورای اسلامی هم از سوی آقای علیرضا محجوب رییس محترم هیات تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی قرائت شد.

حتی یک نفر از مجموعه آرمان امروز بیکار نشد

این روزنامه نگار معتقد است: در شرایط فعلی که همه از اوضاع اقتصادی روزنامه و روزنامه‌نگاران آگاهیم، نیاز بود که اجازه ندهیم خبرنگاران و روزنامه نگاران به سبب لغو امتیاز روزنامه‌ی آرمان امروز که حاصل تخلفات شخص صاحب امتیاز صرفا اسمی روزنامه بوده، بیکار شوند. به همین دلیل آقای عبداللهی – مدیر مسوول – پس از توقف انتشار روزنامه‌ی آرمان امروز، تلاش کرد‌ تیم تحریریه به تحریریه‌ی روزنامه آرمان ملی هدایت شوند و الحمدا… حتی یک نفر هم بیکار نشد و ما باید قدر این تصمیم او را بدانیم.

دبیر سیاسی روزنامه‌ی آرمان ملی در پایان با بیان اینکه در این باره مطالبی زیادی موجود است که بر حسب ضرورت منتشر خواهم کرد، گفت: در حال حاضر همان تیم تحریریه‌ی آرمان امروز، روزنامه‌ی آرمان ملی را با قوت منتشر می‌کنند و تلاش دارند با پشتکار و همدلی مدیر مسوول محترم و تمام سرویس‌ها، بهتر از گذشته رسالت مطبوعاتی ‌خود را انجام دهند.

توضیح انصاف نیوز در ساعت ۲۳:‌

ادعای مطرح شده درباره‌ی نیت نویسنده و چگونگی انتشار یادداشت حقوقدان محترم در روزنامه‌ی شرق و نظر مدیر مسوول آن روزنامه با پیگیری انصاف نیوز کاملا تکذیب شد؛ به این وسیله با پوزش از ایشان، پاراگراف مربوطه از متن حذف شد، با این توضیح که مسایل اخیر مربوط به روزنامه‌ی آرمان حاوی جزییات پیچیده‌ای به‌نظر می‌رسد، بیشتر آن رسانه‌ای نشده و به دلیل همین پیچیدگی حقوقی، امکان قضاوت درباره‌ی آن دشوار است و راهی غیر از طی روال قانونی به‌نظر نمی‌رسد و انتظار دو سوی این اختلاف حقوقی، چه تیم تحریریه‌ی آن که از روزنامه‌ی «آرمان امروز» به «آرمان ملی» منتقل شده‌اند و چه تیمی که قرار بوده از این پس روزنامه‌ی «آرمان امروز» را منتشر کنند از رسانه‌های دیگر برای قضاوت درباره‌ی آن حرفه‌ای نیست.

توضیح مدیرمسوول روزنامه شرق

امروز در یکی از سایت‌های خبری مطلبی در رابطه با روزنامه «آرمان‌امروز»  به نقل از این‌جانب منتشر شده است که صحت ندارد. ضمن تکذیب مطالب نقل‌شده، با توجه به سوء برداشت‌هایی که از یادداشت آقای نوروزی شده بود توضیح کوتاهی در روزنامه آمده است که در ادامه می‌خوانید.

توضیح ‌درباره یک یادداشت: «در خبرها آمده بود که روزنامه «آرمان امروز» از سوی هیئت نظارت بر مطبوعات به استناد ماده ۱۱ قانون مطبوعات، لغو امتیاز شده است. در همین ارتباط جناب آقای کامبیز نوروزی، حقوق‌دان در یادداشتی با اشاره به تصمیم هیئت نظارت بر مطبوعات، استنادات حقوقی این هیئت را مبنی بر لغو امتیاز روزنامه «آرمان امروز» مورد نقد و بررسی قرار داد. صرف‌نظر از اینکه بین صاحب امتیاز و مدیرمسئول «آرمان امروز» چه اتفاقاتی رخ داده است، از آنجا که نقد اخیر موجبات دلخوری همکاران سابق روزنامه «آرمان امروز» و همچنین روزنامه «آرمان ملی» را فراهم کرده است، توضیح «شرق» به این شرح است که نقد منتشرشده در «شرق» صرفا در حمایت از مطبوعات بوده است و هدفی جز این نداشته و طبعا اختلافات فیمابین شرکای روزنامه «آرمان امروز» مدنظر نبوده است، در‌عین‌حال امیدواریم که با تفاهم حل‌وفصل شود».

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی انصاف نیوز،تاریخ انتشار:3مرداد1398،کدخبر:181754،www.ensafnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین