پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۳۰۴۱
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده ۱۲ بهمن‌ماه سال ۹۴ کلید خورد. طرحی که طی مدت ۴ سال فراز و نشیب‌های زیادی به خود دید و بارهاو بارها متوقف و مجددا از سر گرفته شد به طوریکه بر اساس آمارهای منتشره در مجموع و تاکنون حدود ۷۵ هزار و ۵۰۰ دستگاه از این خودروها اسقاط شده‌اند.براساس گزارش اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور؛ تعداد پیش فاکتور صادر شده توسط ایران خودرو طی امسال ۱۶۶ مورد و خودروی جایگزین تحویل داده شده سمند و پژو در سال جاری ۱۳۴ دستگاه است.
 

شعار سال: براساس آخرین آمارها از ابتدای آغاز طرح یعنی ۱۲ بهمن ۹۴ تا ۱۱ خرداد ۹۸ ،تعداد متقاضیان ثبت‌نام کرده برای این طرح ۸۵هزار و ۶۸۱ نفر بوده‌اند که۶۲هزار و ۷۰۰ دستگاه خودروی جایگزین سمند و پژو و ۱۶۲۰ دستگاه خودروی جایگزین برلیانس وآریو تا پایان سال ۹۷تحویل داده شده است. مجموعاتا پایان سال گذشته ۶۴هزار و ۳۲۰ خودرو جایگزین تاکسی‌های فرسوده شده‌اند.

براساس گزارش اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور؛ تعداد پیش فاکتور صادر شده توسط ایران خودرو طی امسال ۱۶۶ مورد و خودروی جایگزین تحویل داده شده سمند و پژو در سال جاری ۱۳۴ دستگاه است.

به طور کلی ۶۴ هزار و ۴۵۴ دستگاه تاکسی نوسازی و ۱۱هزار و ۳۸ دستگاه تاکسی فرسوده نیز اسقاط بدون جایگزین را طی کرده‌اند. این در حالیست که مجموعا ۷۵ هزار و ۴۹۲ دستگاه خودرو اسقاط شده‌اند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 4مرداد 98، کد خبر: 98050200894 ، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین