پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۳۰۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱
وزیر امور خارجه آمریکا ضمن ابراز تمایل دوباره برای حضور در تلوزیون ایران، با طرح کردن اداعاهایی بر مواضع قبلی خود مبنی بر ضرورت «تغییر رفتار حکومت ایران» تاکید کرد.

شعار سالمایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا در گفت‌گویی با شبکه بلومبرگ برای حضور یافتن در تلویزیون ایران تمایل نشان داده و گفت که آماده است به تهران بیاید و در تلوزیون ایران «با خوشحالی»، استدلال آمریکا برای تحریم‌ها را توضیح دهد.

وی همچنین در این باره گفت: من از فرصت گفت‌وگوی مستقیم با مردم ایران درباره آن‌چه حکومتشان انجام داده و آسیبی که به ایران وارد کرده، استقبال خواهم کرد.

پمپئو همچنین با تلاش برای ایجاد شبهه در اختیارات وزیر خارجه کشورمان مدعی شد: ظریف به اندازه‌ای مسئول دولت ایران است که «مردی بر روی ماه» می‌تواند باشد و سرانجام [کارها] از سوی کسان دیگری مدیریت می‌شود.

وی افزود: هدف آمریکا این است تا جایی که بتوانیم، ثبات بیشتری در خاورمیانه ایجاد کنیم.

وزیر امور خارجه آمریکا علاوه بر این درباره خروج از توافق هسته‌ای گفت: بنابراین ما از توافق هسته‌ای خارج شدیم، دادن پول به آن‌ها را متوقف کردیم، بر حکومت ایران اعمال فشار کرده و آن‌ها را مجبور می‌کنیم تا درباره نحوه رفتارشان تصمیمات سختی بگیرند.

وی در اظهاراتی مداخله‌جویانه گفت: ما می‌خواهیم رفتار حکومت ایران تغییر کند تا مردم ایران سرانجام بتوانند به آن‌چه سزاوارشان است،‌ دست یابند.

به گزارش ایسنا، اظهار تمایل دوباره وزیر امور خارجه آمریکا برای حضور یافتن در تلوزیون ایران در حالی مطرح می‌شود که وی پیش از این نیز گفته بود که اگر به او پیشنهاد حضور در تلویزیون ایران داده شود، آن را خواهد پذیرفت چراکه ظریف نیز چنین فرصتی داشته است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 4مرداد 98، کد خبر: 98050401656، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
0
0
دیگه با چه زبونی بگن خود پامپئو میگه من میام تهران این اتفاق خیلی خوبیه باز ما داریم ناز میکنیم به والله که باید مذاکره کنیم اخه تو این دنیای مدرن که نباید سرجنگ برداشت که گفتمان از اصول سیاست اولیه است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین