پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۳۱۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵
در جریان درگیری پاسداران سپاه بیت المقدس کردستان با ضدانقلاب یک پاسدار شهید و تعدادی از عناصر ضد انقلاب به هلاکت رسیدند.
شعار سال: در جریان درگیری پاسداران سپاه بیت المقدس کردستان با ضدانقلاب یک پاسدار شهید و تعدادی از عناصر ضد انقلاب به هلاکت رسیدند.

 صبح امروز پاسداران مرزدار سپاه بیت‌المقدس کردستان در منطقه هوار ژونین دله‌مرز در شهرستان سروآباد با یک تیم از عناصر گروهک‌های ضد انقلاب برخورد کرده و با آنان درگیر می‌شوند.

در این درگیری تعدادی از نیروهای ضد انقلاب به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند و مقدار قابل‌توجهی سلاح و مهمات آنان به دست نیروهای سپاه منهدم شده است.

همچنین در این درگیری، سید هادی اجاق از نیروهای سپاه کردستان زخمی شد که در حین انتقال به بیمارستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

چند نفر از اعضای تیم ضد انقلاب از منطقه گریختند که نیروهای سپاه در تعقیب آنان هستند.

بر اساس اعلام سپاه بیت المقدس کردستان، پیکر پاک شهید سید هادی اجاق شنبه ساعت ۱۱ صبح از مقابل سپاه قروه تشییع خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص  و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 4 مرداد 1398، کدخبر: 4676842 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
0
0
با این توان نظامی و دفاعی چطور جرات میکنن به ایران تعرض کنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین