پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۳۱۸۳
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱
برنامه‌های کوهنوردی از جمله رویدادهای ورزشی در دانشگاه‌ها است که ظرفیت برای شرکت در آن به‌سرعت تکمیل می‌شود.
شعار سال : کوهنوردی یکی از ورزش‌های موردعلاقه دانشجویان است. برنامه‌های کوهنوردی توسط گروه‌های دانشجویی یا اداره کل تربیت‌بدنی دانشگاه‌ برنامه ریزی می‌شود.

شرکت در رویدادهای ورزشی منجر به افزایش شادی و نشاط، اعتماد به نفس،سلامت جسمانی و روانی می‌شود. همچنین توسعه ورزش‌های همگانی، آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد.

**جایگاه کوهنوردی در دانشگاه آزاد اسلامی:

ورزش در دانشگاه آزاد اسلامی در دو حوزه قهرمانی و همگانی پیگیری می‌شود. در این دانشگاه رویدادهای ورزشی همراه با پیوست فرهنگی هستند. اداره کل تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در نظر دارد در سال جاری بیش از ۷۰ رویداد ورزشی در حوزه ورزش همگانی برگزار کند. یکی از این رویدادهای ورزشی مسابقات صخره‌نوردی دانشجویان است. اینمسابقات در دو بخش دختران و پسران به‌میزبانی فارس با حضور ۴۰۰ دانشجو در شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود.

همچنین دانشگاه آزاد اسلامی برنامه کوهنوردی ویژه دانشجویان، کارکنان و اعضای هیئت‌علمی این دانشگاه را در دو بخش بانوان و آقایان به ترتیب در کهگیلویه و بویر احمد و فیروزکوه تیرماه سال جاری برگزار کرده است.

**گروه کوی دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف:

گروه کوه دانشجوی شریف کارگاه آشنایی با بیماری‌های ارتفاع و آفتاب سوختگی را دوشنبه هفتم مرداد ماه برگزار می‌کند.این کارگاه ویژه صعود به قله دماوند برنامه ریزی شده است. برنامه صعود به قله سیاه کوه دماوند ویژه دانشجویان پسر دهم و یازدهم مرداد ماه است.



سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار 5 مرداد 98، کد خبر:402861 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین