پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۳۳۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶
محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه ایران در آغاز سفر منطقه ای خود به قاره آمریکا روز ۲۳ تیرماه سال جاری برای حضور در نشست سیاسی عالیرتبه شورای اقتصادی - اجتماعی سازمان ملل متحد وارد نیویورک و پس از سفر به ۵ کشور جهان و انجام رایزنی های دیپلماسی به کشور بازگشت.
شعار سال: نشست سالیانه سیاسی عالی رتبه شورای اقتصادی - اجتماعی سازمان ملل متحد درباره سند توسعه پایدار به مدت ۱۰ روز درسازمان ملل برگزارشد که از۲۵  تا ۲۷ تیرماه سال جاری به مدت ۳ روز پایانی، این اجلاس در سطح وزیران برگزار شد و وزیر امورخارجه ایران در این اجلاس سخنرانی کرد.
"توانمندسازی مردم و تضمین هم افزایی و برابری" موضوع این دوره از نشست عالیرتبه این شورا بود که درباره اهداف " اطمینان از آموزش با کیفیت بالا به صورت عادلانه و فراگیر و ترویج فرصت های یادگیری مادام العمر برای همه"، " رشد پایدار اقتصادی، جوامع پایدار، اشتغال مولد و کامل و شغل مناسب برای همه" بین مقامات عالیرتبه کشورهای عضو مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
ظریف در جریان سفر ۶ روزه خود به نیویورک ضمن شرکت و سخنرانی در این اجلاس با تعدادی از رسانه های معتبر جهانی از جمله بی بی سی، بلومبرگ، سی ان ان، ان بی سی مصاحبه و نقطه نظرات جمهوری اسلامی ایران در خصوص مسایل بین المللی و منطقه ای مطرح کرد.
در ادامه سفر منطقه ای وزیر امور خارجه ایران به آمریکای جنوبی محمد جواد ظریف روز ۲۸ تیرماه سال جاری وارد ونزوئلا شد تا در اجلاس وزیران امور خارجه کشورهای غیر متعهد در کاراکاس شرکت کند.
اجلاس وزیران امور خارجه کشورهای غیر متعهدها روزهای دوم تا چهارم تیر ماه سال جاری در کاراکاس پایتخت ونزوئلا برگزار شد و رایزنی با رئیس جمهور، رئیس مجلس و وزیر امورخارجه ونزوئلا از دیگر برنامه های سفر ظریف به ونزوئلا بود.
وزیر امورخارجه ایران پس شرکت در اجلاس وزرای امورخارجه کشور های غیر متعهد در ونزوئلا برای رایزنی با مقامات نیکاراگوئه و بولیوی عازم این دو کشور آمریکای شد.
ظریف پس از رایزنی با مقامات ۳ کشور آمریکایی جنوبی در آخرین مرحله از سفر خود وارد داکار پایتخت سنگال شد و در این کشور با رئیس جمهوری سنگال ، رئیس مجلس ملی و وزیر امورخارجه این کشور دیدار و گفت و گو کرد.

تعداد بازدید : 7


شعار سال،بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا،تاریخ انتشار: 6 مرداد 1398،کدخبر:83413800،www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
0
0
ظریف تلاش بی وقفه برای بهتر شدن سیاست خارجی کشور میکنه بعد یه عده میان تو این شرایط با تهمت بستن بهش دارن آب به آسیاب دشمن میریزن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین